Ik heb een paar weken geleden een Maxtor 160gb sata besteld maar echter vorige week gekregen.
Nu heb ik mijn hdd gisteren geformatteerd en al mijn belangrijke informatie/ films en dat soort dingen ernaartoe gecopieerd. Alles ging goed.
Opstelling hdd's
primary: maxtor DiamondMax Plus 9 80gb ata133 (met windows)
secondary: maxtor DiamondMax Plus 9 160gb sata (de nieuwe)
Ik moest mijn andere hdd er nog uithalen en formatteren ivm de nieuwe hdd gelukkig heb ik dit niet gedaan want ik had mijn pc snachts aan laten staan (om wat te downloaden
) ben om 23:00 gaan slapen en om een uur of 5:15 werd ik wakker van een raar geluid
. Mijn nieuwe hdd is op een rare manier gaan tikken. Het lijkt erop dat de arm van de kop vast is komen te zitten op een vreemde manier. Het is bijna een ritme wat hij tikt.
Bestand om te downloaden:
http://members.chello.nl/h.blommesteijn/hdd.wav
Probeer vanmiddag de hdd terug te sturen naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb. Omdat ik denk dat het een constructie fout is.
Misschien heeft iemand ook zoiets meegemaakt ik heb het in iedergeval nog nooit eerder gehad. En ik ben benieuwd waardoor het gekomen is.
Nu heb ik mijn hdd gisteren geformatteerd en al mijn belangrijke informatie/ films en dat soort dingen ernaartoe gecopieerd. Alles ging goed.
Opstelling hdd's
primary: maxtor DiamondMax Plus 9 80gb ata133 (met windows)
secondary: maxtor DiamondMax Plus 9 160gb sata (de nieuwe)
Ik moest mijn andere hdd er nog uithalen en formatteren ivm de nieuwe hdd gelukkig heb ik dit niet gedaan want ik had mijn pc snachts aan laten staan (om wat te downloaden
Bestand om te downloaden:
http://members.chello.nl/h.blommesteijn/hdd.wav
Probeer vanmiddag de hdd terug te sturen naar het bedrijf waar ik hem gekocht heb. Omdat ik denk dat het een constructie fout is.
Misschien heeft iemand ook zoiets meegemaakt ik heb het in iedergeval nog nooit eerder gehad. En ik ben benieuwd waardoor het gekomen is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 13:30 . Reden: link ]