Mijn pc loopt de laatste tijd zeer vaak vast,ik heb er alles aan gedaan om er achter te komen wat nou het probleem is.Ik vond hier een post met ditzelfde probleem namelijk acpi uitzetten in de bios en opnieuw installeren.Inmiddels heb ik dit geprobeerd maar het mocht niet baten.Ook heb ik een flashbios upgrade gedaan wat ook een optie zou zijn maar ook dit heeft geen resultaat.Met norton systemworks 2004 dacht ik het probleem gevonden te hebben deze gaf een fout in de active x componenten aan waardoor de pc vast zou lopen,na deze gerepareerd te hebben was de fout verdwenen maar nog steeds loopt de pc vast.
Het vreemde hieraan is dat er dagen bij zijn dat ik met de pc aan het downloaden ben geen vuiltje aan de lucht is en dan weer dagen zoals nu dat deze meerdere keren vastloopt.Ik heb ook al een andere harde schijf geprobeert en een andere grafische kaart maar ook dit alles helpt niet.Nog meer mensen met dit probleem.
Hier enkele gegevens
amd athlon xp 1700
512 mb ram
nvidia geforce2 mx200
Het vreemde hieraan is dat er dagen bij zijn dat ik met de pc aan het downloaden ben geen vuiltje aan de lucht is en dan weer dagen zoals nu dat deze meerdere keren vastloopt.Ik heb ook al een andere harde schijf geprobeert en een andere grafische kaart maar ook dit alles helpt niet.Nog meer mensen met dit probleem.
Hier enkele gegevens
amd athlon xp 1700
512 mb ram
nvidia geforce2 mx200