Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Dat kun je bij gebruikersprofielen opgeven.
In control panel, bij Users and Passwords kan je de type aanmelding aanpassen
maar ik dacht dat dat alleen bij Windows XP was, niet bij 2000, maar kijk gewoon effe in de Control Panel
maar ik dacht dat dat alleen bij Windows XP was, niet bij 2000, maar kijk gewoon effe in de Control Panel
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
rechtermuisklik op my computer, manage. dan local users and groups. daar kun je users aanmaken met bepaalde rechten. kijk wel uit dat je je admin niet verkloot...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik zie in het control panel wel een "gebruikers en wachtwoorden" maar zie niet waar ik defnitief kan switchen tussen de gebruiker die vanaf nu standaard moet aanmelden....
ik krijg het idee dat je een functionaliteit van XP wil toepassen op Windows 2000.Charlie schreef op 09 maart 2004 @ 13:10:
Ik zie in het control panel wel een "gebruikers en wachtwoorden" maar zie niet waar ik defnitief kan switchen tussen de gebruiker die vanaf nu standaard moet aanmelden....
In al mijn tijd dat ik met 2k gewerkt heb ben ik dat nog nooit tegengekomen.
En wat is het nut als je met een andere gebruiker standaard wil aanloggen?
Re-name anders het admin account, ben je er ook
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Users aanmaken met de juiste rechten is het probleem niet.
De PC start nu op met administrator en een leeg wachtwoord. En komt zo op de desktop terecht. (er wordt dus niet om ctrl-alt-del gevraagd, het schermpje zie je wel voorbij schieten)
Dit wil ik zou houden, alleen met een ander user account.
De PC start nu op met administrator en een leeg wachtwoord. En komt zo op de desktop terecht. (er wordt dus niet om ctrl-alt-del gevraagd, het schermpje zie je wel voorbij schieten)
Dit wil ik zou houden, alleen met een ander user account.
MyComputer -> Properties -> Tab Network Ident -> Knop Network Iden. en dan die stappen doorlopen. Moet lukken.
Thanx Kevin, volgens mij is dat laatste wat ik zoek.... hierin kan ik net als in de installatie weer aangeven met welke user er moet worden ingelogd.
Ik ga het eens proberen....
Ik ga het eens proberen....
Pagina: 1