Ik heb op mijn PC diverse OS'en geinstalleerd via multi boot mbv XOSL.
Suse 9.0 was geen enkel probleem, ook Windows XP (3x) ging perfect.
Nu probeer ik Fedora Core 1 te installeren maar deze ziet mijn raid-0 schijven als afzonderlijke schijven die hij vervolgens wil gaan formatteren (dus niet!
).
Ik heb een ABIT AT7 Max bordje met een ingebouwde HPT374 controller met daaraan 6 schijven in 3 raid-0 configuraties. De eerste voor de diverse OS'en, rippen en video.
De tweede (NTFS) gebruik ik voor data (mp3, software, images en video's)
De derde (FAT32) is voor backups.
Op de eerste raid-0 heb ik vrij veel partities aangemaakt in NTFS, Swap en ReiserFS.
Ik heb zitten zoeken naar een driver voor de HPT374 controller maar hoewel Fedora de disk vond (dd parameter) kwam hij toch weer met zijn originele driver terug.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is ?
Suse 9.0 was geen enkel probleem, ook Windows XP (3x) ging perfect.
Nu probeer ik Fedora Core 1 te installeren maar deze ziet mijn raid-0 schijven als afzonderlijke schijven die hij vervolgens wil gaan formatteren (dus niet!
Ik heb een ABIT AT7 Max bordje met een ingebouwde HPT374 controller met daaraan 6 schijven in 3 raid-0 configuraties. De eerste voor de diverse OS'en, rippen en video.
De tweede (NTFS) gebruik ik voor data (mp3, software, images en video's)
De derde (FAT32) is voor backups.
Op de eerste raid-0 heb ik vrij veel partities aangemaakt in NTFS, Swap en ReiserFS.
Ik heb zitten zoeken naar een driver voor de HPT374 controller maar hoewel Fedora de disk vond (dd parameter) kwam hij toch weer met zijn originele driver terug.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 12:31 ]