Beauty is in the eyes of the beholder..... is Windows echt de grootste bètatest ooit???
Verwijderd
Beauty is in the eyes of the beholder..... is Windows echt de grootste bètatest ooit???
Verwijderd
IDE heeft geen drivers nodig, en zodoende maak je gewoon een 4GB IDE-schijf aan waarop je de ghost-image terugzet. Vervolgens SCSI-driver installeren en hopelijk ben je er dan.
Het sysprep image is trouwens ook gemaakt op een IDE HD, dus laat ik nog eens opnieuw beginnen....
[ Voor 35% gewijzigd door MofD op 09-03-2004 12:20 ]
Verwijderd
Dat klopt, als je Win2k / 2k3 / XP selecteerd pakt ie automatisch SCSI. Als je ze handmatig aanmaakt heb je nergens last vanmartijnf schreef op 09 maart 2004 @ 12:18:
volgens mij pakt vmware standaart scsi denk ik kan ik me tenminste nog herineren toen ik het installde laatst
==
Keep it simple, keep it default....
Nou vandaag dus ff niet. Zoals boven al aangegeven, hij maakt standaard SCSI drives aan....
Doe je dit niet en kies je voor IDE drives dan werkt het dus wel! Of je zou in je image de scsi drivers moeten verwerken (waarschijnlijk?)
Maar het werkt dus! Thnx
[ Voor 57% gewijzigd door MofD op 09-03-2004 13:17 ]
Keep it simple, keep it default....MofD schreef op 09 maart 2004 @ 12:58:
Maar is het nou iemand wel gelukt om een ghost image te plaasten op een vituele disk en dit ook succesvol te mounten?
==
Keep it simple, keep it default....
Nou vandaag dus ff niet. Zoals boven al aangegeven, hij maakt standaard SCSI drives aan....
Doe je dit niet en kies je voor IDE drives dan werkt het dus wel! Of je zou in je image de scsi drivers moeten verwerken (waarschijnlijk?)
Maar het werkt dus! Thnx
mooi dan zien we je terug bij de Novell installatie
Nog ff wat aanvullende info:
Wanneer je bij het aanmaken van een virtuele omgeving kiest voor Xp, dan komt hij wel met een IDE drive.
Blijkbaar ondersteunt XP standaard geen SCSI drives, en 2000 wel....