Aangezien ik mij binnenkort weer 's wil storten op Linux wil ik graag een systeem met verwisselbare harde schijven. Nu hebben ze bij bv. Informatique 3 verschillende soorten van q-tec (=trust):
mobile rack basic (zonder cooler), E 11,50
mobile rack basic cool (dus met cooler), E 17,00
mobile rack aluminium (aluminium, met cooler), E 49,00 (relatief duur..)
Mijn vragen:
- Heeft iemand ervaring met één van bovenstaande of kan een ander (niet al te prijzig) merk/type aanraden?
- Krijg je met die plastic dingen eerder warmteproblemen? (boven het rack blijft een 5.25" vrij, eronder zit de diskdrive)
- Nu zie ik bij Informatique de tray's alleen in combinatie met een frame, zijn die tray's ook los te krijgen (en waar) ? (als de tray's los veel goedkoper zijn zou ik de alu variant kunnen overwegen, als de kwaliteit ook veel beter is)
mobile rack basic (zonder cooler), E 11,50
mobile rack basic cool (dus met cooler), E 17,00
mobile rack aluminium (aluminium, met cooler), E 49,00 (relatief duur..)
Mijn vragen:
- Heeft iemand ervaring met één van bovenstaande of kan een ander (niet al te prijzig) merk/type aanraden?
- Krijg je met die plastic dingen eerder warmteproblemen? (boven het rack blijft een 5.25" vrij, eronder zit de diskdrive)
- Nu zie ik bij Informatique de tray's alleen in combinatie met een frame, zijn die tray's ook los te krijgen (en waar) ? (als de tray's los veel goedkoper zijn zou ik de alu variant kunnen overwegen, als de kwaliteit ook veel beter is)
And I'm the only one and I walk alone.