Toon posts:

Internet Betaalkastje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek:

een kastje die op de pc aansluit en waar je bijvoorbeeld een euro indoet en vervolgens een kwartiertje kan internetten.
Of wanneer er geld ingedaan wordt dat de monitor/toetsenbord/muis voor bijvoorbeeld een kwartier wordt geactiveerd.
Dit is voor een internetcomputer om te voorkomen dat er lange wachtrijen staan willen we zo'n soort systeem invoeren.

Weet iemand waar ik dit kan vinden?

groet,

zekestyle

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-05 21:43

ADH_ED

Hoogbevaagd

Grappig, parkeerbeheer voor je Internet

Er is een programma dat heet Easypay, doet hetzelfde

offtopic:
Heb je zelf eigenlijk wel gezocht???????

[ Voor 39% gewijzigd door ADH_ED op 09-03-2004 11:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb zelf gezocht.

maar ik zou niet weten hoe zoiets heet.

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

nou kan niet.....

wacht ff, kun je niet met de een of andere constructie de netwerkkabel onderbreken ?? Hou dat technisch zou moeten weet ik niet maar zie het maar als een aan uit schakellaar. Windows 98 enzo kan daar niet tegen maar 2000/xp hebben er geen moeite mee, die gaan vrolijk verder als de lijn weer beschikbaar is.

Er lopen hier ws genoeg electro freaks rond die daar wel een schema voor kunnen maken...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-05 21:43

ADH_ED

Hoogbevaagd

offtopic:
Geinspireerd by Chello :P

Voor zover mij bekend is dit er niet, of er moet een gek zijn die dit gaat modden

Zoals al vermeld is er wel software, alleen ken ik toevallig die naam+functie
voor verdere details zou je even moeten googelen

Verwijderd

Bij TFT-plaza verkopen ze de software en bijbehorende hardware.

http://www.tft-plaza.nl site is momenteel offline denk ik, wel een betrouwbare winkel, zit in dordrecht als ik me niet vergis.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het bestaat wel, hier in de bibliotheek hebben ze zoiets.

Geen idee hoe het eigenlijk werkt, volgens mij zat er een relais in, maar wat die nou uitschakelt weet ik niet. Ik heb er maar 1x achter gezeten.

Je zou het zelf kunnen maken, als je maar zo'n muntschakelaar hebt.
Ik weet niet of het goed gaat, maar je kan bij voorbeeld met relais de netwerkkabel onderbreken. (of ieder willekeurig ander draadje)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Topicstarter
het bestaat wel.

ik heb voorheen wel is in de bibliotheek ge-internet
daar moest je dan een gulden indoen en kon je een kwartiertje internetten :)

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 19:37
Zoiets hadden ze in m'n hostel in Wellington (NZ): daar werd alleen het toetsenbord onderbroken, met als voordeel dat je nog wel met de muis alles kan afsluiten (privacy).
Het verdere voordeel was dat je, als je eenmaal bent ingelogd, met de muis gewoon verder kan browsen of mail lezen. En, met een beetje koppiepeest-skills, krijg je alles met alleen de muis ook nog wel voor elkaar :)
Geen idee waar ze het verkopen, maar misschien heb je iets aan bovenstaande "om over na te denken".

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Zo'n ding heet een internet-timer, zie ook : http://www.ewaldi.nl/producten/Internetcafe.html#timer

[ Voor 4% gewijzigd door djexplo op 09-03-2004 11:59 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al gekeken op tft-plaza.nl

heb al gebeld voor prijs etc. (wordt nog teruggebeld)

thanx. :)

Verwijderd

Topicstarter
Toch wel vrij prijzig:

Extern:
seriël € 570
usb € 595

Intern:
seriël € 350
usb € 375

volledig software pakket met licentie: sitekiosk € 260

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:49

RammY

Dát!

RemcoDelft schreef op 09 maart 2004 @ 11:55:
Zoiets hadden ze in m'n hostel in Wellington (NZ): daar werd alleen het toetsenbord onderbroken, met als voordeel dat je nog wel met de muis alles kan afsluiten (privacy).
Het verdere voordeel was dat je, als je eenmaal bent ingelogd, met de muis gewoon verder kan browsen of mail lezen. En, met een beetje koppiepeest-skills, krijg je alles met alleen de muis ook nog wel voor elkaar :)
Geen idee waar ze het verkopen, maar misschien heb je iets aan bovenstaande "om over na te denken".
Wat dacht je van On Screen Keybord.. :) werkt perfect....

Verder ontopic heb ik ooit op school es zoon projectje gehad om een internet cafe op te kunnen richten...
Software heete iets van Easy Cafe ofzow...

Deze advertentieplaats is te huur!

Pagina: 1