heb een nf7-s met een barton 2500+ mijn vraag is nu welke zijn de beste biossettings voor mijn mobo cpu en mem.? heb zelf al veel geprobeerd maar kan niet de geschikte settings vinden .Als ik het geheugen aan 400 mhz laat draaien wat normaal is voor pc 3200 denk ik, dan is hij rete instabiel maar laat ik het draaien aan 333mhz dan merk ik niets het merk van mem is twinmos pc 3200 512mb ddr. ps. aan 400mhz krijg ik bij games nu enkele minuten reboot. help please!
Verwijderd
Ik zou als eerste ens de nieuwste bios flashen. Daarna de CAS instellen in de bios en de frequentie zou gewoon op 400mhz moeten kunnen lopen terwijl de cpu gewoon mooi op 333mhz blijft doet ie iig bij mijn ECS-L7S7A2, ik heb ook twinmos ddr pw3200 geheugen met CAS2.5 op CAS2 loopt mn pc zeer instabiel, maar hoe het met jou mobo zit zou ik niet weten, uitproberen maar
Instabiliteit kan aan zoveel liggen, zie ook Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en lees wel eerst de startpost van het PMG Beleid door eer je een topic wil openen. Verder zijn de "beste" BIOS settings gewoon kwestie van lezen, opzoeken, uitproberen, benchen, etc
Zie ook de FAQ van dit subforum.
Dit topic is gesloten.
![]()