Hi, ik probeer Enlightenment 0.16.6 te installeren maar de installatie klaagt dat ie libttf.so kan vinden. Kan kloppen want die staat niet op mijn systeem.
Het probleem is dat ik die nergens kan vinden. Niet op mijn slackware cd, niet op internet. Ik heb gezocht op/via:
- Google
- Sourceforge
- Freshmeat
- Linuxpackages.net
Maar nergens te vinden, kan iemand me zeggen hoe ik hier aan kan komen zodat ik verder kan gaan?
De foutmelding:
Het systeem draait Slackware 9.1.
Het probleem is dat ik die nergens kan vinden. Niet op mijn slackware cd, niet op internet. Ik heb gezocht op/via:
- Sourceforge
- Freshmeat
- Linuxpackages.net
Maar nergens te vinden, kan iemand me zeggen hoe ik hier aan kan komen zodat ik verder kan gaan?
De foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| checking freetype.h usability... no checking freetype.h presence... no checking for freetype.h... no checking freetype/freetype.h usability... no checking freetype/freetype.h presence... no checking for freetype/freetype.h... no checking freetype1/freetype/freetype.h usability... no checking freetype1/freetype/freetype.h presence... no checking for freetype1/freetype/freetype.h... no checking for TT_Init_FreeType in -lttf... no ERROR: Enlightenment needs a system with libttf.so (freetype). configure: error: Fatal Error: no FreeType detected. |
Het systeem draait Slackware 9.1.
Hail to the king baby!