Toon posts:

Van DVD -R naar DVD +R

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Weet iemand hoe ik een DVD -R van mijn DVD Speler (kan + en - afspelen) naar een Philips DVD +R brander kan overzetten op een DVD +R (beide zitten in een PC). Alvast bedankt !

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
wat dacht je van 'disc copy'

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

volgens mij kan je gewoon on the fly kopieren :)

dvd-r doe je in je dvdspeler en een leeg dvd+r schijfje in je philips dvd+r brander en branden maar.

kheb het 1x gedaan en het werkte gewoon

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-03 08:16
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 11:22:
Hallo! Weet iemand hoe ik een DVD -R van mijn DVD Speler (kan + en - afspelen) naar een Philips DVD +R brander kan overzetten op een DVD +R (beide zitten in een PC). Alvast bedankt !
Als je bedoelt dat je een film op een DVD-R schijfje hebt en je deze op een DVD+r schijfje wilt krijgen moet je .. de dvd- kopieeren naar je computer .. en deze files op een dvd+r schijfje branden...

of je doet gewoon DISC COPY.. dan maakt die eerst een image van je dvd..maargoed..

verduidelijk je vraagstelling even als ik het nie tgoed begrepen heb.

[ Voor 8% gewijzigd door knights16 op 09-03-2004 11:26 ]

PVoutput

Verwijderd

Topicstarter
knights16 schreef op 09 maart 2004 @ 11:25:
[...]

Als je bedoelt dat je een film op een DVD-R schijfje hebt en je deze op een DVD+r schijfje wilt krijgen moet je .. de dvd- kopieeren naar je computer .. en deze files op een dvd+r schijfje branden...

of je doet gewoon DISC COPY.. dan maakt die eerst een image van je dvd..maargoed..

verduidelijk je vraagstelling even als ik het nie tgoed begrepen heb.
Ik heb inderdaad een film op DVD-R en deze wil ik naar een DVD+R kopieeren. Ik heb het een paar keer on the fly geprobeerd maar dan lukt het bij de meeste toch niet, de films lopen dan vast.......
Kan ik gewoon de files naar een map op mijn schijf overslepen en dan weer terug naar een lege DVD+R schijf in mijn brander ?

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 11:29:
[...]

Ik heb inderdaad een film op DVD-R en deze wil ik naar een DVD+R kopieeren. Ik heb het een paar keer on the fly geprobeerd maar dan lukt het bij de meeste toch niet, de films lopen dan vast.......
Kan ik gewoon de files naar een map op mijn schijf overslepen en dan weer terug naar een lege DVD+R schijf in mijn brander ?
zou kunnen, maar ik gebruik dr zelf DVDDecrypter voor, en dan met nero die files weer fikken,

mischien een idee voor je om het eens te testen op een +RW schijfje?

404 Signature not found

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Dan heb je een ander probleem... in principe is het enige verschil tussen -r en +r de manier hoe de data fysiek wordt opgeslagen op je schijfje. Welllicht dat je dvd-speler problemen heeft met bepaalde typen schijfjes... pprobeer eens een ander merk?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 11:29:
[...]

Inderdaad gewoon de files kopieren van de VIDEO_TS directory kopieren naar
je harddisk. Dan (bv. in Nero 5) een Video DVD starten en de files van de DVD
op je harddisk slepen naar de VIDEO_TS directory. Branden en klaar!
Al zeker 12 keer gedaan en werken. Heb ook Philips burner.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Hoe kan ik het beste een DVD branden?". Daar zul je de site www.dvdrhelp.com vinden :) Doe er je voordeel mee.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.