Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iMP 150 ChromeX gebruikerservaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
Ik moet ff een paar dingen over de iRiver iMP-150 kwijt:
Goedkoop
Mooi
LCD scherm met backlight
Upgradable
speelt MP3, OGG, WMA en CDA af

MAAR DE BATTERIJEN GAAN NIET LANG MEEJ maar iets van 5 uur :s (nieuwe batterijen). Ik hoop dat dit een productie fout in mijn speler is en dat ik een nieuwe kan krijgen. Wat is jullie ervaring met de levensduur van de batterijen?

ik heb versie 1.50 (official)

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Volgens de specificaties moet 'ie 13 tot 16 uur meegaan.
Maar wat voor batterijen gebruik je?

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Topicstarter
Jur schreef op 09 maart 2004 @ 13:04:
Volgens de specificaties moet 'ie 13 tot 16 uur meegaan.
Maar wat voor batterijen gebruik je?
Er zaten twee duracell batterijen bij en die gingen 5 uur mee, 11 uur minder dan werd voor gesteld. En met mijn panasonic batterijen is het nog zieliger :(
Ik heb iRiver een meel gestuurd, eens kijken watg voor verhelderende verklaring zij hebben :)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Gamo, dit is niet de manier om een topic te starten op GoT en daardoor ook niet in Gadget Talk :) Ervaringen over de levensduur van de batterijen zijn prima via reviews te vinden, als je zoekt met Google op ipm 150 chromex review kom je bv op deze pagina uit, waar dit stukje text staat:
Battery life during testing (by just letting the player run through tracks) was found to be 8 hours 14 minutes.
This is an excellent score for a CD MP3 Player, considering that these players have a power consuming motor in them and is powered by just two AA batteries.
Verder staan er hier in Gadget Talk verschillende topics over de iMP 150 ChromeX met gebruikerservaringen, zoals dit oude topic:
[rml][ 1 juli] iRiver iMP150[/rml]
En nog een paar andere. Met die zaken moet je al een eind verder kunnen komen, ook door even de handleiding door te nemen en te bekijken hoe je misschien wat zuiniger met de batterijen kan doen.

Evenwel is een dergelijke topicstart over gebruikerservaring dus niet de bedoeling, vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.