Ik wil een eigen ssl certificaat aanmaken op mijn w2k server die ik binnen iis kan gebruiken. Deze kan ik toch gewoon aanmaken?. Of welk certificaat mag ik gratis gebruik van maken voor een beveiligde verbinding?
Is dit for free?? Het certificaat aanvragen dan
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 22:18 ]
Verwijderd
Windows 2000 server heeft een ingebouwde CA, welke in staat is zo veel certificaten aan te maken, als je maar wilt.
Allemaal gratis ja.
Het MS doc gaat ervanuit, dat je na het testen je MS certificaat vervangt door een oficiele versign ofzo. Maar dat kost geld. (en hoeft niet)
Volg het doc, en ga er mee spelen zou ik zeggen.
Allemaal gratis ja.
Het MS doc gaat ervanuit, dat je na het testen je MS certificaat vervangt door een oficiele versign ofzo. Maar dat kost geld. (en hoeft niet)
Kan zeker niet zonder de certificaat server te installerenVerwijderd schreef op 10 maart 2004 @ 01:29:
Windows 2000 server heeft een ingebouwde CA, welke in staat is zo veel certificaten aan te maken, als je maar wilt.
Allemaal gratis ja.
Verwijderd
Ja hoor, maar dan ben je afhankelijk van iemand die het wel heeft draaien.Verwijderd schreef op 11 maart 2004 @ 12:29:
Kan zeker niet zonder de certificaat server te installeren
Stuur je certreq.txt naar iemand die wel een CA heeft draaien, en een certificaatje voor je te maken. (de meeste tweakers kunnen dat wel voor je)
Ik heb er effe geen bij de hand.
vraag de tweaker ook gelijk om het root certificaat van zijn CA, anders blijf je die untrusted melding krijgen, elke keer als je op de ssl site inlogt.
Pagina: 1