weet iemandwaar ik een bios versie vandaan kan halen voor een MS-6156 moederbord?ik had er 1 : W665MS11.BIN maar die is niet goed, dit ivm, deze bios geen 80 gig schijf aan kan. de bios naam die er nu in staat is w6165zxms versie 1.5, als iemand een nieuwere versie weet, kan vinden hoor ik het heel graag,
want anders kan mn 80 gig niet draaien:(
Is voor de VA versie, moet je ff zeker weten welke versie je hebt
BTW .. denk dat de ondesteuning een probleem word, je mobo ondersteund alleen maar UMDA66 en ik geloof niet dat ie 80GB gaat slikken. Maargoed proberen kan geen kwaad.
BTW .. denk dat de ondesteuning een probleem word, je mobo ondersteund alleen maar UMDA66 en ik geloof niet dat ie 80GB gaat slikken. Maargoed proberen kan geen kwaad.
edit:
check wel ff welke PCB je hebt, dat je niet flashed met PCB 1.x als je 2.x hebt.
check wel ff welke PCB je hebt, dat je niet flashed met PCB 1.x als je 2.x hebt.
[ Voor 91% gewijzigd door CRiMiNaL op 09-03-2004 10:26 ]
... MMORPG Addict.
Er staan op de msi website 3 versie's van dit moederbord namelijk: MS-6156ZX, MS-6156VA en MS-6156BX.
Welke van de 3 heb jij? Waarschijnlijk heb je gewoon de verkeerde gedownload
Welke van de 3 heb jij? Waarschijnlijk heb je gewoon de verkeerde gedownload
W665MS11.BIN is sowieso al wat anders dan w6165zxms he...? Denk dat je op zoek moet naar een zx versie...
kheb de ZX versie, ach jah..kprobeer het gewoon:D kijken wat ie doet...anders geefk em gewoon een beste spuit...
[ Voor 167% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 10:38 ]
vooral hier dan:
http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=260&kind=1
BIOS Type Award® BIOS File Sizes 235KB
Version 1.6 Update date 2000-10-9
Update Description -Support Coppermine 800MHz CPU (100MHz FSB) & New Celeron (66MHz FSB).
-Support IDE HDD size over 65GB
-Fixed wrong CPU frequency display if the clock is over 999MHz.
-Support IBM 37G.
-Fix Actima CDRW can't boot problem.
moet goed zijn lijkt mij...
http://www.msi.com.tw/pro...detail.php?UID=260&kind=1
BIOS Type Award® BIOS File Sizes 235KB
Version 1.6 Update date 2000-10-9
Update Description -Support Coppermine 800MHz CPU (100MHz FSB) & New Celeron (66MHz FSB).
-Support IDE HDD size over 65GB
-Fixed wrong CPU frequency display if the clock is over 999MHz.
-Support IBM 37G.
-Fix Actima CDRW can't boot problem.
moet goed zijn lijkt mij...
[ Voor 68% gewijzigd door MikeyMan op 09-03-2004 10:48 ]
Verwijderd
::modbreak::
Topickapen is niet netjes. Heb je een probleem, open dan gewoon een nieuw topic, maar ga niet andermans topics afpakken.
Topickapen is niet netjes. Heb je een probleem, open dan gewoon een nieuw topic, maar ga niet andermans topics afpakken.
[ Voor 95% gewijzigd door BalusC op 09-03-2004 14:45 ]
mensen... zoeken behoort ook tot de vereisten voor het maken van een topic he... evenals een iets uitgebreidere probleemstelling... emm386?? dus je hebt een opstartflop gemaakt en daarvanaf geprobeerd te flashen?
Verwijderd
maak je opstartflop en zorg dat er verder niks geladen wordt.
kortom, verwijder config.sys van je bootdisk en mogelijk ook autoexec.bat
kortom, verwijder config.sys van je bootdisk en mogelijk ook autoexec.bat
Pagina: 1