Toon posts:

Handtekening verwerken in briefpapier

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb in mijn outlook briefpapier ontworpen, nu is echter het probleem dat ik ook een handtekening automatisch wil laten toevoegen. Is er een manier om in het briefpapier aan te geven op welke plek deze handtekening wordt geplaatst?

LET OP!: dit sjabloon wordt voor meerdere mensen gebruikt, dus de handtekening moet variabel blijven in outlook.

Alleen de tekst 'Met vriendelijke groet, blablabla' moet in de handtekening staan.

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/speedysplaza/briefpapier.jpg

Wie kan mij hiermee helpen?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 10:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inmiddels wat aan het proberen geweest, maar heb nog steeds geen oplossing gevonden.

Wat misschien een nog beter idee is, is dat ik de handtekening vastkoppel aan de user van outlook. Hiermee kan ik het juiste e-mailadres en de juiste naam laten inlezen vanuit outlook en deze laten koppelen in de te verzenden e-mail.

Wellicht dat iemand mij hier wel mee verder kan helpen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Waarom gebruik je niet gewoon de signature functionaliteit van Outlook :?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Die gebruik ik ook, en die kun je automatisch laten invoegen, probleem is alleen dat die niet netjes op de goede plek in het e-mailsjabloon komt, maar dat de handtekening boven het sjabloon komt te staan.

Verwijderd

Topicstarter
MMM, de gemiddelde technische kennis is er op GOT zeker niet op vooruit gegaan. Een paar jaar terug kreeg je hier met een half uur minstens 3 zinvolle antwoorden en nu na 3 dagen pas 1 opmerking van iemand die NIET GOED DE VRAAG LEEST!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 11:25 ]

• ADH_ED
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-08 10:28

ADH_ED

Hoogbevaagd

en jij wil nog antwoord op je vraag, reken er nu maar niet op, geduld is een schone zaak

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het over de GEMIDDELDE kennis, dat wil niet zeggen dat jij daar ook onder valt.

Maar please, niemand die hier iets over weet?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 11:29 ]

Pagina: 1