Toon posts:

Flatscreen Fujitsu-Siemens welk merk?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand van welk merk de flatscreen van Fujitsu-Siemens zijn?! ik wil even een prijs vergelijking doen..maar Fujitsu-Siemens heeft toch geen eigen schermen?

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

Dit kun je waarschijnlijk gewoon aflezen op de label die aan de achterkant van de monitor staat. Kun je dit niet dan schrijf je gewoon de modelcode op en ga je hiermee even googlen, dan vind je vast wel meer info over deze monitor :)

Verwijderd

Topicstarter
Xof schreef op 09 maart 2004 @ 23:08:
Dit kun je waarschijnlijk gewoon aflezen op de label die aan de achterkant van de monitor staat. Kun je dit niet dan schrijf je gewoon de modelcode op en ga je hiermee even googlen, dan vind je vast wel meer info over deze monitor :)
Als ik de monitor zou hebben zou ik dit idd gedaan hebben. maar helaas heb ik nog geen flatscreen in huis. Ik wil een nieuwe pc kopen, maar eigenlijk ff vergelijken wat een monitor van Fujitsu-Siemens (maar dan het echte merk) kost..toch bedankt..

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-05 23:06

Xof

hmm stom verkeerd begrepen :D

Maar ik heb net even gegoogled op een fujitsu-siemens tft en hierbij zie ik allemaal verschillende type nummers en veel bedrijven wisselen nog wel eens van monitor fabrikant. Dus ik denk dat je toch even het typenummermoet vermelden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja die staat er niet bij..is een pc van de office centre..staat alleen 17inch TFT..dus tja schiet je niet veel mee op..zal eens kijken bij de fujitsu-siemens of daar een site van bestaat.

check deze site:
http://www.zosimpelkanhetzijn.nl/default.aspx?NavID=355
dan de 17inch versie

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2004 10:26 ]

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Kabbelend watertje

Eh www.fujitsu-siemens.nl al geprobeerd? Ligt misschien een beetje erg voor de hand, maar ja.

Signatures zijn voor boomers.

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-05 22:27
ghi, di monitor kijk ik nu tegen aan, kzal ff kijken voor je!

staan alleen maar fujitsu siemens nummers op, maar fujitsu maakt toch gewoon hun eigen monitoren?

deze heb ik FSC C17-2

[ Voor 55% gewijzigd door Grolsch op 10-03-2004 10:32 ]

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Verwijderd

Topicstarter
hahaha ik zit ook te slapen..ik zocht de prijs van monitor..en die staat er gewoon bij op die site die ik zelf vond..snurkkkk..sorry..bedankt voor de moeite guys

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Maasluip

Kabbelend watertje

En anders wel in de PW van tweakers. Staan alle F-S monitoren in.

Signatures zijn voor boomers.

Verwijderd

Pricewatch: Fujitsu @ TFT en Google: FSC C17-3 @ NL zijn toch wel de eerste die je checked alvorens een topic te starten met deze vraag - Maar goed, je hebt het zelf al opgelost, een volgende keer gaarne toch eerst de naslagwerken (search, Pricewatch, Google) gebruiken alvorens een topic te openen ;)
Let er dan ook gelijk op dat je dan in het juiste subforum post, want dit vraagje hoorde eigenlijk thuis in Videoplanken & Beeldkanonnen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 04:35 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.