[online-enquete] Hoe en wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 281 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Timrek
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 21:16

Timrek

Lid van de "Patatgeneratie"

Topicstarter
Op dit moment ben ik bezig met een klanttevredenheidsonderzoek. Nu ben ik aan het kijken naar de mogelijkheid om deze enquetes te versturen via internet.
De enquetes moeten gericht worden verstuurd naar de klanten in ons klantenbestand. De klanten bevinden zich overigens wereldwijd. De klanten zijn dus bekend en er worden dus geen SPAM verstuurd. De enquetes moeten met een persoonlijke brief worden aangekondigd met daarin een uitnodiging voor het invullen van een enquete.

Enkele bedrijven die actief zijn in deze branche:
Examine (www.examine.nl)
Yourzine (www.yourzine.nl)
Surveyworld (www.surveyworld.net)
Effectory (www.effectory.nl)

Deze bedrijven bieden de mogelijkheid om automatisch en zelf een enquete te ontwerpen. Na aanlevering van een lijst met namen en e-mail adressen kan de enquete worden verzonden als persoonlijke e-mail met daarin een persoonlijke link naar digitale enquete.

Wie heeft er ervaring met dit soort bedrijven en heeft gebruik gemaakt van deze diensten?

Enkele punten waarover ik meer wil weten:
*Professionaliteit (hoe professioneel oogt het e.d.)
*Service
*Response
*Betrouwbaarheid
*Netheid (Layout, sluikreclame,
*Gegevensverwerking (conversie naar excel en spss bijv.)
*Algemene ervaring

Wie kan mij hier meer over vertellen? (en ja, ik heb de search gebruikt en op internet gezocht, maar hier staan geen ervaringen / resultaten op)

Verwijderd

Hi Timrek,

Een ander bedrijf dat aktief is in deze markt is Betterbecompany, zie http://www.betterbecompany.com

Groet,
Onno