Exiter

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 23:57
Ik moet voor school vandaag met mijn werkgroep een presentatie houden en daarin oa vertellen wat een exiter en een enhancer zijn, ik heb een heel tijdje zitten googlen en hier de search ook nog gebruikt maar heb nog nergens bruikbaar duidelijk materiaal kunnen vinden, is hier iemand die mij misschien in een duidelijk verhaaltje kan vertellen wat deze twee apparaten zijn en wat ze precies doen?...

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik ben beetje vergeten wat het doet..

als je op de behringer.com site kijkt...en zoekt naar het product : ultrafex pro ,
staat precies in de handleiding wat het doet (ik heb zelf ook zo een ding.. maar handleiding is zoek, en dit kan je dan gelijk kopieren denk ik)

hopelijk heb je er wat aan

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb zelf een Aphex 104 c2..

Wat een exciter doet is in principe heel simpel; hij voegt een instelbare hoeveelheid distortion toe op een instelbaar frequentiegebied. Wanneer je deze distortion op een hoog frequentiegebied toepast, klinkt het geluid helderder en transparanter.

Het voegt dus daadwerkelijk harmonics toe ipv gewoon een frequentie te boosten.

Sommige exciters doen dit ook nog per kanaal lichtelijk uit fase waardoor het stereo beeld verbeterd.

Download my music on SoundCloud

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 23:57
Bedankt voor de snelle replies, helaas is het enige stukje informatie dat ik nu heb 3 regels text :P

stomme school ;) kan misschien iemand nog wat toevoegen over Exciter en/of Enhancer?

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Om een goeie indruk te maken zou ik sowieso niet Exiter schrijven, maar Exciter, tenzij het alleen mondeling is natuurlijk ;)

Zoek eens op internet onder de termen "aural exciter" en "aural enhancer", dan zul je waarschijnlijk meer info vinden. Succes.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:21

JvS

Ik heb hem zelf ook

Sorry,maar het is niet de bedoeling dat wij jouw huiswerkopdracht doen :o

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.