Verwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 09:45:
Ik vroeg niet wat ik moet gebruiken maar HOE, en waar ik iets van een handleiding kan vinden.
dat zijn de antwoorden die ik zoek, niet dat l33t gedoe van jouw.
het is een help forum niet een, "hoe doe ik interresant forum"
Hier detecteer ik toch een denkfout..
Het is hier namelijk gebruikelijk dat iemand die een topic start zelf even onderzoek van te voren doet, en niet klakkeloos een howto voorgeschoteld krijgt, die al dan niet gaat werken. Als iemand zegt dat je een nullmodem, linux, windows en ppp nodig hebt, dan kun je met die woorden @ google gewoon al 2 of 3 documenten vinden waar het in zijn geheel staat uitgeschreven. We kunnen dat dan copy/pasten, maar jij kan ook net zo goed even daar op zoeken.
We houden er namelijk niet heel erg van om mensen te helpen die zelf weinig tot niets erom geven hoe het opgelost wordt, we willen mensen helpen het ook te begrijpen, zodat je algemene kennis op doet, en niet zo maar alles voorgekauwd krijgt.
Maar je gaat nu eerst lezen begrijp ik, we hadden toch liever gezien dat je dat meteen al had gedaan

Als je met een specifiek onderdeel er niet uit komt, dan kun je het beste een topic openen met:
a) duidelijke omschrijving van het probleem
b) wat heb je geprobeerd, welke documenten heb je gelezen en geprobeert
c) welke foutmeldingen krijg je al dan niet in je logfiles / eventlogs
[
Voor 16% gewijzigd door
Kees op 09-03-2004 09:51
]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan