Toon posts:

Bluetooth antenne voor WLan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na de search gebruikt te hebben, kon ik nog niet echt een antwoord vinden op mijn vraag. Ik heb namelijk Bluetooth kaartje met een externe antenne voor aan mijn moederbord (MSI nogwat). Nu hoop ik binnenkort een Wireless router te krijgen (Asus WL500g), waar ook een externe antenne op aangesloten kan worden.
Nu is mijn vraag of ik mijn BT antenne er op aan kan sluiten en of dat wat uit zal maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth en wlan zijn twee verschillende standaarden dus met elkaar communiceren kunnen ze zo ie zo niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat snap ik... De vraag is of ik ook een bluetooth antenne kan gebruiken om mijn WLan signaal te versterken. Dus dan hang ik die antenne aan mn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Dat vraagt ie ook niet... hij vraagt of ie zijn Bluetooth antenne (bij die MSI board) kan gebruiken als Wifi antenne.. aangezien beide op dezelfde golflengte werken zou het ook gewoon moeten werken; maar de vraag is hoeveel dB die bluetooth antenne is, en of ie beter is dan de antenne die standaard al op de router zit..

[ Voor 2% gewijzigd door Krypt op 09-03-2004 08:55 . Reden: Beetje laat op verzenden gedrukt.. ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Krypt schreef op 09 maart 2004 @ 08:54:
Dat vraagt ie ook niet... hij vraagt of ie zijn Bluetooth antenne (bij die MSI board) kan gebruiken als Wifi antenne.. aangezien beide op dezelfde golflengte werken zou het ook gewoon moeten werken; maar de vraag is hoeveel dB die bluetooth antenne is, en of ie beter is dan de antenne die standaard al op de router zit..
...en of ik hem zo maar zonder problemen aan kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Er zijn wel verschillende connectors op de markt voor antennes; heb al 2 verschillende gezien tussen 2 AP's..denk dat je geluk moet hebben, of je moet er zelf een nieuwe connectortje op aansluiten/knipen..

Pvouput live

Pagina: 1