Mijn nieuwe HD staat op de een of andre manier na een complete reinstall van win2k op dynamisch... wat dat betekent weet ik niet. Nadat ik de hd (nog onder de oude install) niet volledig kon formatteren ("Volume is te groot"), moest ik em snelformatteren. Geen probleem, hij is nu NTFS, en ik heb er mijn backups op gezet (zo een 10 GB).
Nu heb ik windows gereinstalled. Komt ie: Hij kan niet meer van die hd lezen. "Onjuiste functie", hij heeft nu een volume van 0 bytes. Onder de optie "beheren" staat hij als onleesbaar, dus daar kan ik ook niets mee aanvangen. Ik kan er een standaardschijf van maken, maar dan gaat alle data verloren, en dat wil ik natuurlijk niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, ofwel hoe ik de data van die schijf kan redden?
De schijf is een 120 GB Maxtor u133, OS is win2k sp3.
Nu heb ik windows gereinstalled. Komt ie: Hij kan niet meer van die hd lezen. "Onjuiste functie", hij heeft nu een volume van 0 bytes. Onder de optie "beheren" staat hij als onleesbaar, dus daar kan ik ook niets mee aanvangen. Ik kan er een standaardschijf van maken, maar dan gaat alle data verloren, en dat wil ik natuurlijk niet. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, ofwel hoe ik de data van die schijf kan redden?
De schijf is een 120 GB Maxtor u133, OS is win2k sp3.
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"