een vriend van mij gaat een Geforce2 MX kopen, maar hij weet nog niet zeker of het het doet met zijn mobo, er zit wel een agp slot op maar hij heeft gehoord dat een pII mobo niet genoeg stroom geeft. kan hij die nou kopen of niet?
Dit moet geen probleem zijn. Ik heb een Celeron 400@450 en een Geforce 2 MX... werkt perfect.
Verwijderd
Ja hoor je kan hem gewoon gebruiken.
Ik heb een abit lx6 moederbord met nog een antieke p2-266 draaien en dat werkt perfect.
Ik heb een abit lx6 moederbord met nog een antieke p2-266 draaien en dat werkt perfect.
Dat teveel sroom vragen had te maken met de Geforce 1, de geforce 2 vraagt minder stroom.
..vermogen zal het probleem niet zijn maar of hij goed draait is niet zeker.. Een vriend van mij heeft een GF2MX op een chaintech BTM en is nog steeds bezig om dat ding aan de praat te krijgen..
Ik zou nog maar even goed informeren en rondkijken en als je hem koopt, el met de voorwaarde van ruilen..
Ik zou nog maar even goed informeren en rondkijken en als je hem koopt, el met de voorwaarde van ruilen..
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Verwijderd
Moet geen probleem zijn.
Zelf heb ik een PII 333MHz 64Mb. Draait zonder problemen. Zou wel veel sneller kunnen worden door er een andere mobo in te gooien + processor
Zelf heb ik een PII 333MHz 64Mb. Draait zonder problemen. Zou wel veel sneller kunnen worden door er een andere mobo in te gooien + processor
Pagina: 1