[Powerpoint 2003] Waar is de tabellengalerie?

Pagina: 1
Acties:

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 15:33

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Beste mensen,

Sinds kort ben ik in het bezit van office 2003, voorheen had ik office XP. Nu werk ik weinig met Powerpoint, maar ik moest hierin opdrachten verwerken voor het Digitale Rijbewijs Onderwijs (DRO).
Nu stuitte ik op een probleem ! Het doorgronden van het programma vond ik relatief eenvoudig, als je er maar eenmaal mee aan de slag gaat lukt dat prima.

Nu stond er bij de opdrachten dat ik een tabel in moest voegen en hem d.m.v. de tabellengallerie een bepaalde look moest meegeven. Echter is de tabellengalerie spoorloos verdwenen in Powerpoint 2003. Zat deze überhaupt wel in Powerpoint XP? Zo ook is er geen Word-Art meer aanwezig.
Ik kan me nog vaag herinneren dat deze opties er altijd wel inzaten.

Machiel

• falcon2001
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08-2021
WordArt zit er zeker nog in. Kijk maar eens bij "Beeld", dan "Werkbalken". dan "WordArt". Daar staat hij onderaan.

Dan die tabellenvraag snap ik niet helemaal :? .
Bedoel je dezelfde optie als in Word?
Want anders plak je hem toch van Word in Powerpoint?

[ Voor 38% gewijzigd door falcon2001 op 09-03-2004 00:06 ]

Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.

• M. Mulder
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-08 15:33

M. Mulder

DPC: Team TFC

Topicstarter
Sorry, Wordart staat er idd nog in bij de werkbalken |:(

Ik heb idd de tabel al vanuit Word geplakt. Dat werkt op zich prima, maar waarom hebben ze die tabelgalerie eruit gehaald. Dat snap ik niet!

Zo zijn er nog een paar meer items die ik persoonlijk onder de maat vind presteren van dit programma (bijv: bij dia indeling kunje kiezen "titel, tekst, illustratie", als je nu een illustratie importeerd, moet je hem vervolgens weer opzoeken met een omschrijving die exact matcht met de originele bestandsnaam)

[ Voor 44% gewijzigd door M. Mulder op 09-03-2004 00:24 ]