Fraps draait met extreem laag fps

Pagina: 1
Acties:

• Mauluz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-08 20:24
Ik heb:
een probleem ;x
Zodra ik begin te capturen (tijdens een UT demo of practise session of tijdens ieder ander spel) een fps van ~3 . De uiteindelijke film die dus ontstaat is meer een slideshow dan een vette game movie, zoals ik die geplant had :P

Ik heb ook:
AmD Athlon 64 3200+
Asus k8v deluxe mobo
1024 ddr ram 3200
s-ata 2*120 gb op raid 0
ide wd 200 gb
GF 4 Ti 4600
en nog wat andere zooi ;)

Ik heb ook al:
- UT geprobeerd te runnen met alles low op 800*600
- Meerdere versies geprobeerd van Fraps
- Zonder geluid geprobeerd
- Met andere spellen (Diablo II bijv.) geprobeerd
- GoT Search eerst gebruikt, maar stond weinig info verder :S
- Fraps FAQ gelezen e.d. maar daar behandelen ze niet echt problemen, meer over wat je allemaal kan doen ermee.

Ik wil:
dat het gaat werken :D

Dank alvast ;)

"If It Moves, Shoot It !! If It Doesn't Move, Shoot It Anyway, It Might Move Later !!"

• Mauluz
Mijn vermoeden is inmiddels dat hij video meteen compressed... Ik heb die Codec (ergens via GoT search gevonden) en installed.. Maar volgens mij blijft hij meteen compressen.. Want iedereen heeft het over enorme output files.. maar ik heb 1 Mb per seconde ongeveer... En dat vind ik niet overdreven groot (beetje divx achtig)

Iemand suggesties ? :s

"If It Moves, Shoot It !! If It Doesn't Move, Shoot It Anyway, It Might Move Later !!"

• HeepH
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-08 15:59

HeepH

Dope Rapper

neem me niet kwalijk hoor, maar 1 mb per seconde is wel veel....

reken even mee:
60 seconden per minuut, 60 minuten per uur :
3600 mb PER UUR....is toch niet echt weinig...

mss moet je de ide (moederbord) drivers opnieuw installeren, want het kan onmogelijk aan je hardware liggen....althans niet logisch, want ik haal met een soortgelijk systeem ( hoewel geen raid schijven :() toch ook goede frames ( en het word cker geen slideshow)

http://specs.tweak.to/16495

• Mauluz
uh sorry, duhhhh

1 Mb per minuut natuurlijk lol ><

foutje :\