Toon posts:

Waterkoeling op asus a7n8x-x?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mischien waterkoeling aan gaan schaffen (voor cpu en vga)

Maar met bijv. de silverprop set moet je het cpu koelblok toch aansluiten via de 4 gaten rond je cpu?

Aangezien die er bij mij niet opzitten, is mijn vraag of ik deze set, of uberhaupt wel waterkoeling kan gebruiken.

Bvd.

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02 23:20
nee , als hij moet gemonteerd moet worden doormiddel van de 4 gaten rond socket dan kan je het wel vergeten

natuurlijk zijn er wel oplossingen , een apart blokje wat je aan socket zelf vast maakt natuurlijk , maarja dan kan je die andere natuurlijk wel weg gooien ( of die evt op je NB plakken met dat soort koelpasta lijm ( kom er even niet op ) )

of word even verder kijken voor een andere WC set

Edit kijk even op dit topic

[rml][ WC] Het grote waterkoelingstopic deel VII[/rml]

[ Voor 11% gewijzigd door NomadTitan op 08-03-2004 23:25 ]

Verwijderd

Ik heb ook een Asus A7N8X-X, en daar zitten toch echt 4 gaten in het moederbord. Of mijn Swiftech blok blijft er op wonderbaarlijke manier op hangen??

http://www.asus.com/produ...eta/a7n8x-x/a7n8x-x_l.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 23:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoe moet ik dit bericht verwijderen?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 14:50 ]

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Volgens mij heeft de rev2 van de A7N8X Deluxe wel gaten rond de socket, kennelijk heeft de TS een rev1.xx bord.
Neemt niet weg dat er best koelblokjes te vinden zijn die gebruik maken van een clip, check die Innovatek Xflow blokjes maar eens ;)

🖥️ | 🚗

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-02 16:14
MadMarky schreef op 09 maart 2004 @ 14:52:
Volgens mij heeft de rev2 van de A7N8X Deluxe wel gaten rond de socket, kennelijk heeft de TS een rev1.xx bord.
Neemt niet weg dat er best koelblokjes te vinden zijn die gebruik maken van een clip, check die Innovatek Xflow blokjes maar eens ;)
Hij heeft een a7n8x-x, daar heb ik alleen nog maar rev 2.xx van gezien.
En bij mij zitten er ook gewoon 4 gaten rond hoor ;)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Verwijderd

Ik heb een asus a7n8x-e deluxe rev 1.01 :+ en ik heb ook van die gaatjes rond men cpu ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 16:26 ]

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
A7n8 X-X rev2 gebruiker hier, 2 gaten,...

Chek :) ja ze zitten er

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Verwijderd

Als je gewoon ff op de Asus site kijkt kun je zien dat hij 4 gaten heeft rond de socket :9
Pagina: 1