ik krijg elke keer een beeld of de kinderslot wil aktiveren dat wil ik nie en dan zegt hij kan dvd niet afspelen hoe kan ik gewoon dvd's afspelen weet iemand daar iets over
Verwijderd
Je bent nu al meerdere keren erop gewezen dat we van iedereen verwachten dat hij/zij eerst zelf moeite doet voordat ze een vraag stellen. Ook hier vraag ik me de volgende dingen af: Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat heb je gevonden met de search / Google?
Mocht het je echt niet lukken, dan mag je een topic erover openen in het juiste forum waarin je duidelijk aangeeft wat je al geprobeerd hebt en waarom dat niet lukte. DVDs afspelen is geen Spielerij - Games & Discussies - werk, eigenlijk ook geen Spielerij - Problemen & Vragen. Het is meer Audio, Video & HiFi Forum materiaal.
Mocht het je echt niet lukken, dan mag je een topic erover openen in het juiste forum waarin je duidelijk aangeeft wat je al geprobeerd hebt en waarom dat niet lukte. DVDs afspelen is geen Spielerij - Games & Discussies - werk, eigenlijk ook geen Spielerij - Problemen & Vragen. Het is meer Audio, Video & HiFi Forum materiaal.
Dit topic is gesloten.
![]()