Dagelijks kom ik op notabene een informatica opleiding mensen tegen op het netwerk die doodleuk hun C schijf compleet open hebben gezet voor het gehele netwerk. Nou is daar natuurlijk een heleboel grappigs mee te doen, maar sabotage is niet echt de bedoeling. Niet alleen kost hen dat waarschijnlijk kostbare gegevens, zo leuk is het nou ook weer niet.
Toch wil ik wel iets achterlaten waaruit duidelijk wordt dat ze die schijf open hebben staan en dat ze dat toch maar beter niet kunnen doen. Ik ben dan niet kwaadaardig (althans, zo zie ik mezelf niet), maar anderen misschien wel.
Ik ben dus op zoek naar een manier om aan de ene kant toch een schrikreactie te bewerkstelligen (zodat ze die share direkt uitzetten), en aan de andere kant geen schade toe te brengen aan systeem of data.
Iemand suggesties? Of roep ik nou hele enge dingen?
Toch wil ik wel iets achterlaten waaruit duidelijk wordt dat ze die schijf open hebben staan en dat ze dat toch maar beter niet kunnen doen. Ik ben dan niet kwaadaardig (althans, zo zie ik mezelf niet), maar anderen misschien wel.
Ik ben dus op zoek naar een manier om aan de ene kant toch een schrikreactie te bewerkstelligen (zodat ze die share direkt uitzetten), en aan de andere kant geen schade toe te brengen aan systeem of data.
Iemand suggesties? Of roep ik nou hele enge dingen?
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.