Toon posts:

Geen email notify Outlook 2003

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gebruik Outlook 2003. Bij ontvangen van nieuwe email in standaard Postvak IN zou ik een geluid moeten horen, een envelopje in de systray moeten zien en een beeldschermanimatie moeten krijgen, dit heb ik althans allemaal zo ingesteld.
Het werkt dus niet....
Bij geluidsinstellingen is eea ook ingesteld (speel geluid af bij emailontv).
Gebruik WinXP + SP1.

Wellicht een klein probleem, maar het zou toch gewoon moeten werken?

Iemand enig idee wat ik nog over het hoofd zie??

Verwijderd

probeer eens analyse en herstel te draaien. Het kan best zijn dat er iets niet goed zit in Outlook. Moet je wel de vinkjes aanzetten van overschrijven van instellingen, hierdoor wordt outlook (eigenlijk heel Office pakket) teruggezet naar de standaard instellingen.

Dit is iets waardoor je wel al je (peroonlijke) instellingen kwijt raak, maar wel effectief is. (Dat merk ik wel op mijn werk) :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Maar dus best kans dat het aan die instellingen ligt ;)

Kijk eens of je iets hebt ingesteld in berichtregels, daar kan je (ook) de notificatie apart aanzetten als een regel geldt.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

/me ook @ Outlook 2003.

Als ik mail in submappen liet binnenkomen via regels, dan kreeg ik ook nooit een melding. Toen heb ik aangegeven bij het maken van regels dat er een melding moet komen. Maar dit is een ander soort schermpje; niet echt de notificatie.
Toen ik dit maar weer weg had gehaald in de regels, werkte de notificatie opeens wél 8)7

Ikzelf heb het idee dat 2003 nog heel veel schoonheidsfoutjes kent, maar goed, dat is mijn ervaring.

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-03 16:55
@JasonX:
Dus jij krijgt nu wel een envelopje als er in een submap een mailtje binnenkomt?
Wat raar. Ik krijg dat niet voor elkaar :?

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 23:35
Cafun schreef op 18 juli 2004 @ 11:53:
@JasonX:
Dus jij krijgt nu wel een envelopje als er in een submap een mailtje binnenkomt?
Wat raar. Ik krijg dat niet voor elkaar :?
Ik krijg wel dat envelopje en die melding in me beeld, ook bij submappen krijg ik die melding in me beeld die ik met berichtregels heb gemaakt.

Al eens een herinstallatie van office gedaan?

[ Voor 7% gewijzigd door Operations op 18-07-2004 12:06 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Pagina: 1