Ik al mijn spellen (Call of Duty, Unreal 2003, GTA Vice City) weigert mijn Creative 5.1 Live! de effecten af te spelen. Wel de omgevingsgeluiden zoals vogeltjes en regen, maar geweerschoten en heen en weer gespring is nergens te horen.
Als ik dezelfde speakerset (logitech 5.1) op de on-board soundchip aansluit (Realtek AC'97) dan zijn de in-game geluiden vervormt en erg zacht...
Mijn vraag:
Iemand hier ervaring mee? En wat was de oplossing?
Het ligt niet aan een windows instelling want die heb ik er vandaag opnieuw op gezet en ik kreeg voor een paar uur wel geluid, en nu opeens weer niets... ik snap er NIETS van
Het geluid heeft het maanden goed gedaan, en opeens doet het het niet meer wat het behoort te doen... vaag:(
Please help me!
Gamo
Als ik dezelfde speakerset (logitech 5.1) op de on-board soundchip aansluit (Realtek AC'97) dan zijn de in-game geluiden vervormt en erg zacht...
Mijn vraag:
Iemand hier ervaring mee? En wat was de oplossing?
Het ligt niet aan een windows instelling want die heb ik er vandaag opnieuw op gezet en ik kreeg voor een paar uur wel geluid, en nu opeens weer niets... ik snap er NIETS van
Het geluid heeft het maanden goed gedaan, en opeens doet het het niet meer wat het behoort te doen... vaag:(
Please help me!
Gamo
[ Voor 9% gewijzigd door Gamo op 08-03-2004 21:49 ]