Meuktracker vraagje

Pagina: 1
Acties:

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 04:29
Ik hoop dat ik in het goeie forum zit voor deze vraag, maar goed ...

Ik heb bij de release van FreeBSD 5.2 en FreeBSD 5.2.1 een linkje naar de meuktracker gestuurt. Nou vind ik het op zich niet eens erg dat dit niet geplaatst wordt, maar wat mij wel opvalt is dat vandaag Mandrake 10 er wel in stond. (Mandrake 9.2 stond er ook in trouwens) Er stond op naar die announcement link naar de FreeBSD release toch genoeg info om er een dergelijke post van te maken. Is FreeBSD niet meuktracker waardig ofzo?

Als ik hiervoor geen topic mag openen en dat ik voor zulke vragen moet mailen, mag de desbetreffende moddereter er wat mij betreft een slotje aan hangen hoor :)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Bijna raak, ik stuur je even door naar mijn bijzonder gewaardeerde collega's van FA. :)

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
FreeBSD 5.2 is weldegelijk geplaatst: http://www.tweakers.net/meuktracker/product/50089 Dat jij niet als submitter vermeld bent kan te maken hebben dat iemand je voor was met insturen> een Ander criterium is dat de software niet te oud is (maximaal twee dagen oud bij het insturen). FreeBSD 5.2.1 is waarschijnlijk niet geplaatst omdat het te oud was om nog te plaatsen of dat het changelog niet interessant genoeg is (een kleine verandering ten opzichte van de vorige versie is niet interessant genoeg om te vermelden in de Meuktracker).

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-02 04:29
Oh dat had ik niet eens gezien, mijn fout. :X En bedankt voor de uitleg Robin, ik ben weer helemaal up-to-date :)