Ik zit hier bij mijn buren en die hebben een sitecom wl-122 router. Met utp kabels werkt alles goed, maar wireless wil niet lukken. Pal naast de router staat een laptop met daarin een wireless netwerk kaartje, van het merk prism 802.11g wireless adapter 3890. Als ik daar op die laptop naar eigenschappen ga voor draadloze netwerk verbinding, en probeer te zoeken naar beschikbare netwerken wordt er niks gevonden. De ssid is hetzelfde als bij de AP, alle encryptie zoals wep staat uit. Het lijkt wel of er helemaal geen signaal ontvangen wordt...
Een kennis van ze heeft echter met z'n eigen laptop wel een signaal kunnen meten, maar kon ook tevergeefs geen verbinding met de router maken.
Ik heb de search trouwens gebruikt, maar kan er echt niks over vinden.
En het bizardste van alles is, dat als ik de pc net opstart, hij wel de ssid opgeeft als beschikbaar netwerk, maar daarna na een willekeurige actie niet meer...
Een kennis van ze heeft echter met z'n eigen laptop wel een signaal kunnen meten, maar kon ook tevergeefs geen verbinding met de router maken.
Ik heb de search trouwens gebruikt, maar kan er echt niks over vinden.
En het bizardste van alles is, dat als ik de pc net opstart, hij wel de ssid opgeeft als beschikbaar netwerk, maar daarna na een willekeurige actie niet meer...