Komt er ooit nog een goede tennisgame op de PC??

Pagina: 1
Acties:

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Vroeger was ik altijd verslaafd aan Pete Sampras Tennis, maar die is toch te outdated. Ben ik soms de enige die van tennis games houd dat ze er zo weinig maken en al helemaal voor de pc? Of zijn er plannen om Top Spin te porten?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:52

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

roland garros 2003.. Misschien dat er een nieuw deel uit komt..

offtopic:
er bestaan inderdaad xbox emu's.. Het grote emulator topic./

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:46

Wom

Virtua Tennis is ook op de PC verschenen als ik me niet vergis. Heb daar ooit nog eens een demo van gespeeld. Die is best goed, en plannen op Top Spin te porten zijn er niet, en die emu's werken dus totaal niet dus leg je water daar niet op te week ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Verwijderd

Pong B)

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

ik speelde vroeger een 3d tennis game op de pc, kan op een flop, de poppetjes waren opgebouwd uit lijnen, maar het spel was echt wel goed, je kon je eigen slagenarsenaal kiezen.

top spin is leuk en aardig, maar zitten teveel fouten in

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

deuxani schreef op 08 maart 2004 @ 20:42:
Vroeger was ik altijd verslaafd aan Pete Sampras Tennis, maar die is toch te outdated. Ben ik soms de enige die van tennis games houd dat ze er zo weinig maken en al helemaal voor de pc? Of zijn er plannen om Top Spin te porten?
Eigenlijk een beetje Off-Topic, maar er is nu het Top Spin Xbox Pack. Xbox + Top Spin + 2 controllers (en een blik tennisballen :) serieus) voor € 189,- Ben je meteen klaar ;)
ratsja schreef op 09 maart 2004 @ 10:12:

top spin is leuk en aardig, maar zitten teveel fouten in
:? Waar dan?

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 09-03-2004 10:20 ]

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54
PWM schreef op 09 maart 2004 @ 10:19:
[...]

Eigenlijk een beetje Off-Topic, maar er is nu het Top Spin Xbox Pack. Xbox + Top Spin + 2 controllers (en een blik tennisballen :) serieus) voor € 189,- Ben je meteen klaar ;)
Dreamcast + Virtua Tennis, ben je voor 60 euro klaar, en de fun is er niet minder om!

Flickr | Lego collectie

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 20:53
TAG_Speedy schreef op 09 maart 2004 @ 10:23:
[...]

Dreamcast + Virtua Tennis, ben je voor 60 euro klaar, en de fun is er niet minder om!
Waar dan? :) Ik zit namelijk al tijdje te azen op 2e hands dc's maar zelfs op ebay gaan ze naar de 40 euro in de UK. Nederland heeft niet zoveel dc's in de aanbieding :(

• Speedy
Marktplaats vast wel, ze kosten hier bij de gameshop nog maar 60 euro en Virtua Tennis zit op 7,50. (hengelo OV). Mijne nieuw voor 80 euro gekocht met VT nieuw erbij voor 10 euro.

Flickr | Lego collectie

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 20:53
ok gaaf.. kzat eigenlijk alleen maar te kijken naar futuremax.nl en daar verkopen ze voor 90 euro een DC, dus vandaar :) En eigenlijk wil ik t liefst een nieuwe DC ipv 2ehands. Kan je misschien url/adresgegevens geven van jouw gameshop?

• Speedy
Dat kan :Y)

Gameshop Twente Hengelo
B.P. Hofstedestraat 12
074 2592131
www.gameshop-twente.nl

Site stelt niet zoveel voor, maar ze hebben wel een winkel vol spul en dat is wat telt imho :)

Flickr | Lego collectie

• Dieptriest340
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2024

Dieptriest340

Het is Dieptriest

AudiRS4 schreef op 08 maart 2004 @ 21:21:
Virtua Tennis is ook op de PC verschenen als ik me niet vergis. Heb daar ooit nog eens een demo van gespeeld. Die is best goed, en plannen op Top Spin te porten zijn er niet, en die emu's werken dus totaal niet dus leg je water daar niet op te week ;)
Yep, heb de full version ooit voor 15 euro bij Dynabyte gekocht.
Is inderdaad het lekkerste tennisspel op de pc, als je de ietwat gedateerde graphics voor lief neemt.

...en het regent ook nog

Pagina: 1