GoT Searchbar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 20:02
Is het niet mogelijk om naast de oude vertrouwde google bar ook een GoT searchbar te bouwen voor IE en/of Mozilla, zodat je meteen l337 kan zoeken @ got?

Dr loopt hier vast wel een geniaal brein rond die dit kan fixen, of bestaat t al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Voor Firebird/Firefox bestaat zoiets al zag ik. Klik maar eens op het vergrootglas bij de google toolbar en dan op "add engines..." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:06
http://mycroft.mozdev.org/download.html

Even zoek op GoT en dan de eerste hit aanklikken :)

Voor Mozilla FB/FF dus :)

[ Voor 14% gewijzigd door Xander op 08-03-2004 20:43 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rein_stein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 20:02
* Rein_stein is hierbij overgestapt van mozilla naar firebird

thanx dudes

[ Voor 18% gewijzigd door Rein_stein op 08-03-2004 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Zou natuurlijk hardstikke leuk zijn als er ook zoiets was voor IE.. :) Ik zweer trouw bij mijn IE.. Lekker snel, licht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:43

TwoR

Gekleurde stippen

mmm, eigenlijk zou ik niet willen over stappen. weet iemand of dit ook voor IE te krijgen is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:06
TwoR schreef op 08 maart 2004 @ 20:56:
mmm, eigenlijk zou ik niet willen over stappen. weet iemand of dit ook voor IE te krijgen is??
Volgens mij is het voor IE heel wat moeilijker te maken... FireFox ondersteund al een ingebouwde zoekfunctie, daar een extra zoekmachine aan toevoegen is niet zo moeilijk ;)

Voor IE is het ook wel te maken, dan krijg je net zoiets als de google toolbar, maar ik denk dat dit vrij lastig te maken is..

Trouwens, FireBird/FireFox is volgens mij ook vele male lichter als IE.... dat lijkt me geen reden om niet over te stappen, cls ;)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
cls schreef op 08 maart 2004 @ 20:55:
Zou natuurlijk hardstikke leuk zijn als er ook zoiets was voor IE.. :) Ik zweer trouw bij mijn IE.. Lekker snel, licht. :)
Heerlijk naif NOFI

modbreak: zeg dan niets... :/

[ Voor 13% gewijzigd door curry684 op 11-03-2004 10:14 ]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Rein_stein schreef op 08 maart 2004 @ 20:52:
* Rein_stein is hierbij overgestapt van mozilla naar firebird

thanx dudes
Het werkt in mozilla zelfs veel mooier.

Een plugin vind je op http://gathering.tweakers.net/forum/sherlock incl. alle settings, en hij werkt ook samen met de Mozilla Search Sidebar, iig een tijdje geleden wel, tenzij crisp er dingen uitgesnoept heeft ;)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:25

MrScratch

I am rubber, you are glue

Mike Jarod schreef op 08 maart 2004 @ 20:42:
Voor Firebird/Firefox bestaat zoiets al zag ik. Klik maar eens op het vergrootglas bij de google toolbar en dan op "add engines..." :)
Heel gaaf. Echter bij mij (Firefox 0.8/Linux) werkt het niet. Ik kies add engines, zoek got op en voeg die toe en het resultaat is niet aanwezig. Iemand een idee waar het aan ligt?

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:14

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Is er ook een GoT zoekbalk voor IE6 die de standaard MSNzoekmachine vervangt?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:05

Zym0tiC

^_^

MrScratch schreef op 08 maart 2004 @ 21:52:
[...]

Heel gaaf. Echter bij mij (Firefox 0.8/Linux) werkt het niet. Ik kies add engines, zoek got op en voeg die toe en het resultaat is niet aanwezig. Iemand een idee waar het aan ligt?
ga anders gewoon naar http://mycroft.mozdev.org/download.html en zoek op GoT kies daar dan voor toevoegen. Firefox afsluiten en opnieuw opstarten en voila
cls schreef op 08 maart 2004 @ 20:55:
TwoR schreef op 08 maart 2004 @ 20:56:
hoezo niet eens firefox proberen, lekker ligt zoals al eerder verteld, een popup blocker, tabbed browsing O+

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

AW_Bos schreef op 08 maart 2004 @ 22:14:
Is er ook een GoT zoekbalk voor IE6 die de standaard MSNzoekmachine vervangt?
Kun je niet gewoon wat regkeys aanpassen daarvoor
code:
1
2
3
HKCU\\Software\\Microsoft\\internet explorer\\Main\\Search Bar
HKCU\\Software\\Microsoft\\internet explorer\\Main\\Search Page
HKCU\\Software\\Microsoft\\internet explorer\\SearchURL
:?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zym0tiC schreef op 08 maart 2004 @ 22:15:
hoezo niet eens firefox proberen, lekker ligt zoals al eerder verteld, een popup blocker, tabbed browsing O+
Ik ben nu even aan het kijken met firefox, mijn grootste bezwaar op dit moment is dat het niet echt compatible is met de GoTtracker. Die opent voor ieder draadje een apart venster... en dat wil ik nou dus niet :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alfredt schreef op 08 maart 2004 @ 22:39:
[...]

Ik ben nu even aan het kijken met firefox, mijn grootste bezwaar op dit moment is dat het niet echt compatible is met de GoTtracker. Die opent voor ieder draadje een apart venster... en dat wil ik nou dus niet :)
Jij ging slapen zei je net :P . Maarre, installeer TBE en stel dat goed in. Samen met wat andere tweaks die wel in [rml][ Firefox 0.8] Wat vinden we er van? (was: firebird)[/rml] en Het grote Mozilla overstaptopic! (Deel 2) zijn terug te vinden, kun je ook dat voor elkaar krijgen dat er nieuwe tabs geopend worden :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrScratch
  • Laatst online: 15:25

MrScratch

I am rubber, you are glue

[...]

ga anders gewoon naar http://mycroft.mozdev.org/download.html en zoek op GoT kies daar dan voor toevoegen. Firefox afsluiten en opnieuw opstarten en voila
Helaas, had ik ook al geprobeerd, maar doet ook niets. Jammer, vond het een leuke feature om te hebben.

Look behind you! A three headed monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z&#039;n best

Anders zet je even deze twee bestanden in je c:\program files\mozilla firefox\searchplugins directory:

http://www.vanderbol.demon.nl/tweakers.gif
http://www.vanderbol.demon.nl/tweakers.src

Dan moet het ook werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Dat xDB moet eruit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor IE is een scriptje helaas niet genoeg, er moet een Tool-band gemaakt worden, het is dus waarschijnlijk niet genoeg om een paar registry settings aan te passen:
http://www.codeguru.com/C...ctivex/article.php/c3595/
http://msdn.microsoft.com...guide/shell_adv/bands.asp

k heb er al es naar gekeken om een GoT versie te fixxen maar helaas geen tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z&#039;n best

Huh? Wat? Waarom dan?

Nu doet ie het prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Mozilla gebruikers klikken hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Padvinder schreef op 11 maart 2004 @ 09:42:
[...]

Huh? Wat? Waarom dan?

Nu doet ie het prima :P
omdat bij xDB en xQ de zoekdatabase er vanuit gaat dat je verder bladert in een eerder gemaakte query.
Hij snapt heus wel dat dat dus niet klopt en begint een nieuwe zoekopdracht, maar het is nog altijd fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[...]

Firefox recent geprobeerd, na 15 minuten verwijderd. Irritante onlogische layout engine die veel trager aanvoelt dan IE, tabbed browsing is een crime en ik bezoek geen sites die popups tonen. En ik heb een gig geheugen dus die 20Mb van IE kan ik best hebben.

Hier hoeven geen inhoudelijke responses op te komen, ik probeer enkel even duidelijk te maken dat je hier in Lieve Adjes niet inhoudelijk over iemand's softwarekeuze hoeft te discussieren (of flamen zoals G F0rce 1). We leven in een vrij land, en ja dit is voor IE ook te maken voor hen die net als ik IE graag gebruiken :) Ik zie het nut van zo'n searchbar alleen absoluut niet, als ik op GoT zit zit de 'search' knop 20 pixels onder waar je anders die ruimteverspillende zoekbalk wil hebben, dus wmb is het pure real-estate verspilling (net als een lijst van tabs).

Professionele website nodig?

Pagina: 1