Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
[rml][ outlook express 6] Mappen uitvouwen[/rml]
Dat is iig bij OE.. kan nu niet bij oulook checken, maar misschien is het ook gewoon bij Outlook een optie?
Dat is iig bij OE.. kan nu niet bij oulook checken, maar misschien is het ook gewoon bij Outlook een optie?
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Ik zie bij Outlook 2003 nergens een optie.......
Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com
Ik heb ook Outlook 2003, maar bij mij zijn de mappen automagisch uitgevouwen, ook al start in 't programma net op... Alleen de mappen van mijn Hotmail account zijn ingevouwen, maar dat is voor mij geen ramp!
Hmm ik zit ook met dit probleem dus geef de topic maar weer een kick, ik kan ook nergens die optie vinden voor auto expanden van alle accounts. Heb al gezocht op google en M[mbr]s[/], maar nergens staat een antwoord.
[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 13:32 ]
Ik weet niet of mensen er nog geinteresseerd in zijn, maar ik had dit probleem ook. Overal gezocht op internet, ik kon altijd deze thread (zonder oplossing) vinden.
Uiteindelijk bleek dat een bepaalde plug-in, namelijk Mobile Master, ervoor zorgde dat elke keer bij het opstarten mijn mappen ingevouwen waren. Het uitschakelen van deze plug-in zorgde er dus voor, dat mijn mappen weer net zo uitgevouwen waren, als de laatste keer dat ik afsloot.
Uiteindelijk bleek dat een bepaalde plug-in, namelijk Mobile Master, ervoor zorgde dat elke keer bij het opstarten mijn mappen ingevouwen waren. Het uitschakelen van deze plug-in zorgde er dus voor, dat mijn mappen weer net zo uitgevouwen waren, als de laatste keer dat ik afsloot.
Verwijderd
sorry voor de kick, maar ik heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden. de plugin die de persoon hierboven noemde kan ik ook niet vinden. mobile master is volgend mij en programma voor een mobiele telefoon en di programma heb ik niet.
weet iemand al een oplossing?
weet iemand al een oplossing?
Pagina: 1