Toon posts:

PCTV Pro hangt bij test

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Hier heb ik een PCTV Pro in mijn poeter hangen. Ik heb hem al een half jaar maar dat was in een andere computer. Nu heb ik hem in een machine gedaan met de volgende specs:

- Asus P3V4X
- Geforce2 MX
- 320 MB RAM
- Detonator 6.31
- VIA 4-in-1 4.25

Met deze configuratie werkte de kaart goed met Windows 98SE. Nu heb ik Windows ME geinstalleerd en nu werkt hij niet meer.... Bij de TV function test hangt hij, als ik daarna de poeter opnieuw opstart hangt hij ook bij het opstarten van de TV app...

Ik heb dit alles getest met de versie's 4.00, 4.01 en 4.02. De kaart heb ik al verwisseld met verschillende sloten. Hij deelt geen IRQ's. Ook heb ik al andere Detonator's geprobeerd...

Heeft iemand de kaart in deze configuratie werkend of weet iemand hoe ik dit op kan lossen??

Verwijderd

Maybe longshot, maar probeer eens overlay in HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\0000\NVIDIA\DirectDraw
van 1 naar 0 of eventueel 2 of 3 te veranderen?

Verwijderd

Topicstarter
nee dat kan het niet zijn, dan moet ie wel door de test heen komen.... heb ik al eerder gehad

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 15 december 2000 17:45 schreef Silacoid het volgende:
Maybe longshot, maar probeer eens overlay in HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services\Class\Display\0000\NVIDIA\DirectDraw
van 1 naar 0 of eventueel 2 of 3 te veranderen?
ik heb nog ff gekeken, maar ik heb die hele sleutel niet....

Verwijderd

hmmm misschien iemand anders?