Hey ik ben een gamer en heb de FAQ enzo al gelezen, en wil voor een 2600 athlon gaan. De koeler (loodzware en luide Volcano 7+) van me processor is er laatst afgepleurd (serieus)
en nou MOET ik dus een nieuwe processor hebben. Ik heb een Gigabyte GA-7VAX mobo met VIA KT400 chipset die een FSB van 333MHz moet ondersteunen en 333Mhz DDR Samsung geheugen. Dus ik check de pricewatch op tweakers.net en zie het volgende staan:
AMD Athlon XP 2600+ (1917Mhz, 512KB, 333MHz FSB, Boxed)
AMD Athlon XP 2600+ (2,08GHz, 333MHz FSB, Boxed)
AMD Athlon XP 2600+ (2,13GHz, 266MHz FSB, Boxed)
Je raad het al, welke moet ik nou kiezen, de een heeft een hogere FSB maar een lagere klocksnelheid, de ander het tegenovergestelde. Ik ga voor de Boxed omdat ik niet weer wil dat de koeler eraf pleurd.
Ik wou graag weten welke het beste en snelste is voor gamers. Ik ben m niet van plan te gaan oc'en (denk ik hehehe), en mocht ik dat doen, dan wel met waterkoeling. Ik wil dus gewoon weten met welke ik de snelste resultaten behaal.
AMD Athlon XP 2600+ (1917Mhz, 512KB, 333MHz FSB, Boxed)
AMD Athlon XP 2600+ (2,08GHz, 333MHz FSB, Boxed)
AMD Athlon XP 2600+ (2,13GHz, 266MHz FSB, Boxed)
Je raad het al, welke moet ik nou kiezen, de een heeft een hogere FSB maar een lagere klocksnelheid, de ander het tegenovergestelde. Ik ga voor de Boxed omdat ik niet weer wil dat de koeler eraf pleurd.
Ik wou graag weten welke het beste en snelste is voor gamers. Ik ben m niet van plan te gaan oc'en (denk ik hehehe), en mocht ik dat doen, dan wel met waterkoeling. Ik wil dus gewoon weten met welke ik de snelste resultaten behaal.