Toon posts:

Nieuwe DC's van Canon op komst?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

weet er iemand wanneer Canon nieuwe toestellen van de powershot reeks uitbrengt?

ik ben naar eentje op zoek, maar twijfel enorm hard tussen de G5 en de S1 (ze hebben ieder hun nadelen)...maar misschien dat er binnenkort een nieuw model op komst is (bv de G6?) dan is het misschien de moeite om even te wachten...

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Tja hetzelfde verhaal hier, maar ik twijfel tussen pro1 en g5.
Canon komt dit jaar met zo'n 20! nieuwe modellen ongetwijfeld ook een g6 (g7) Ik denk dat ik nog ff wacht, voor de zomer zullen er vast meer zijn, de G5 is relatief lang in productie en de nieuwe wordt eindelijk iets kleiner, en krijgt waarschijnlijk de nieuwe digic chip.

www.casarodriguillo.com

Verwijderd

Topicstarter
klinkt goed, maar gaat dit nog voor juli zijn?

• Pinin

Pinin

Denk het wel, zal hard mijn best doen om er achter te komen

www.casarodriguillo.com

• Pinin

Pinin

hmm toch niet zo heel zeker. o.k. de opvolger van a80 komt wel redelijk snel, maar stelt niet zoveel voor t.o.v. a80 (ander kleurschema iets dunner, groter flash-cardje misschien Sd-kaart. In duitsland is na de zomer een belangrijke tentoonstelling en daar worden de meeste nieuwe producten gelaunched. (ong. 8 modellen, en nog wat analoog)

www.casarodriguillo.com

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 21:36

Type-R

One Minute Shakin

Als je wilt wachten, gaat het nog ff duren denk ik. Canon heeft "net" hun nieuwe spul aangekondigt, en is zo'n beetje nu in de winkels.....

Verwijderd

tomleeuw schreef op 13 maart 2004 @ 19:58:
hmm toch niet zo heel zeker. o.k. de opvolger van a80 komt wel redelijk snel, maar stelt niet zoveel voor t.o.v. a80 (ander kleurschema iets dunner, groter flash-cardje misschien Sd-kaart. In duitsland is na de zomer een belangrijke tentoonstelling en daar worden de meeste nieuwe producten gelaunched. (ong. 8 modellen, en nog wat analoog)
En vervolgens wordt er na de winter weer een nieuwe tentoonstelling waar de nieuwe modellen voor daarna worden geintroduceerd. Tsja, zo gaat het he. Een zomer en een winter collectie! Misschien kun je ook gelijk ff wachten tot de processoren de 50 GHz barriere hebben doorbroken :+

• Pinin

Pinin

Verwijderd schreef op 14 maart 2004 @ 10:38:
[...]

En vervolgens wordt er na de winter weer een nieuwe tentoonstelling waar de nieuwe modellen voor daarna worden geintroduceerd. Tsja, zo gaat het he. Een zomer en een winter collectie! Misschien kun je ook gelijk ff wachten tot de processoren de 50 GHz barriere hebben doorbroken :+
Volgens mij begrijp je niet waar ik op doelde, ik zei eerder dat ze waarschijnlijk VOOR de zomer komen, mar waarschijnlijk wordt het NA de zomer.
Ik wacht tot eind april met bestellen en maak dan m'n keus

www.casarodriguillo.com

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:00
tomleeuw schreef op 14 maart 2004 @ 16:57:
Volgens mij begrijp je niet waar ik op doelde, ik zei eerder dat ze waarschijnlijk VOOR de zomer komen, mar waarschijnlijk wordt het NA de zomer.
Ik wacht tot eind april met bestellen en maak dan m'n keus
Ik denk dat zijn statement heel duidelijk was. De ontwikkelingen in de semiconductor wereld gaan razendsnel. Zeker digitale fotografie is een gigantische groeimarkt. Je kunt blijven wachten als je steeds het nieuwste wilt hebben, maar dat heeft absoluut geen zin. Gewoon iets open en foto's maken. Het is echt niet een verschil van dag en nacht zo'n nieuwe generatie. Het enige wat ik hoop is dat de megapixel-race nu eindelijk af is gelopen en dat ze zich eens gaan focussen op betere en snellere data-processing.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
catchingfire schreef op 16 maart 2004 @ 10:10:
[...]

Ik denk dat zijn statement heel duidelijk was. De ontwikkelingen in de semiconductor wereld gaan razendsnel. Zeker digitale fotografie is een gigantische groeimarkt. Je kunt blijven wachten als je steeds het nieuwste wilt hebben, maar dat heeft absoluut geen zin. Gewoon iets open en foto's maken. Het is echt niet een verschil van dag en nacht zo'n nieuwe generatie. Het enige wat ik hoop is dat de megapixel-race nu eindelijk af is gelopen en dat ze zich eens gaan focussen op betere en snellere data-processing.
idd.. 8mpix, leuk!, maar dan wil ik wel verder kunnen gaan dan ISO100 (anders veeeel te veel ruis enz. :r )

• Pinin

Pinin

Colicab vroeg of het nog voor juli was, daar gaf ik antwoord op!

Verder niets van meer megapixels of wachten op de nieuwe, Het nadeel van de g5 vind ik z'n lompheid, de opvolger is waarschijnlijk iets kleiner, daar wil ik best op wachten, megapixels vind ik niet zo belangrijk. Heb zojuist m'n A10 met 1,3 Mp verkocht en die voldeed net niet, maar alles boven de 3 is voor mij voldoende.

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1