Toon posts:

Rook.....continued

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Oke oke, het was inderdaad niet zo'n slimme zet :'( maar het is gebeurt dus wat doe je eraan.... Ik heb wel een cooler besteld, maar die was niet binnen, en aangezien ik geen geduld heb, ben ik het gewoon maar gaan proberen zonder cooler, wat dus niet zo slim was. Dus volgens jullie is mn CPU nu dus naar de eeuwige jachtvelden? en mn MoBo, zou die nog goed zijn?

BtW Hardware is niet mn sterkste punt op school zoals jullie zien :9

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Moederbord kan nog wel goed zijn. Maar die CPU is zo goed als zeker gone.
Echt HEEL dom...

Verwijderd

Topicstarter
Dat het dom was wist ik al.....

• Helsie
  • Niet online
Waarom open je er dan nog een topic over???

Verwijderd

Ik heb het verhaal aan m'n collega's verteld, ze liggen nu onder de tafel van het lachen. :)

• hassanjassan406
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08-2006
Er is een kans datie niet verrot is, probeer het maar es gewoon met cooler en kijk dan..

Patience is a virtue zeggen ze wel eens....

hassan

go go go !!

• Helsie
  • Niet online
Bij mij hier ook. Zelfs een Italiaan die hier alleen werkt als verkoper en niks van pc's weet, die vond het nog wel de beste grap die hij vandaag en gisteren had gehoord :)

Verwijderd

/me agrees with Hassanjassan ofzo. Was nog iemand in vorige topic die dat al zei

Verwijderd

Op vrijdag 15 december 2000 15:13 schreef een_naam het volgende:
Ik heb het verhaal aan m'n collega's verteld, ze liggen nu onder de tafel van het lachen. :)
/flauwe mode
Kan ik begrijpen
Even Apeldoorn bellen
/Flauwe mode

Als je Processor geen knal of zoiets heeft gegeven, dan doet je MObo het nog wel.
Ik ken nl.iemand die ook een keer zijn processor 'opgeblazen' omdat zijn cooler stuk was (had hij niet eens door) en daarna deed zijn moederbord het ook nog wel.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:48
(hier staat een smilie die zich bescheurt van het lachen) Kan deze niet gemaakt worden?

Sorry, maar dit is idd erg komisch om te horen dat dit gedaan wordt, maar vanauit de grond waar ik op lig ( ;) ), vind ik het wel K** voor je. Voortaan beter nadenken. En nee, kijk naar je processor als er ook maar iets verdacht aan is doe hem niet meer op je MB want als je hem nog een keer aan zet zou je ook nog eens het MB opblazen als dat al niet gebeurt is. Ik hoop dat je geluk hebt

Hop,hop,hop!

Verwijderd

Topicstarter
Welke cooler zouden jullie dan nemen, ik dacht persoonlijk aan een crome orb, of is er iets beters? (behalve waterkoeling en peltier dan)

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-08 09:06
Same hier!
Maar je heb nu wel een hele gave sleutelhanger! :)

- NAC Breda -

Verwijderd

Topicstarter
Ok welke zou beter zijn op een socket A CPU
1)Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60MP
2)Chrome Orb

P.S. zie ook www.oc-shop.nl

• MetalStef
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:50

MetalStef

gietijzer

hassanjassan zei:
Er is een kans datie niet verrot is, probeer het maar es gewoon met cooler en kijk dan..
|:( |:( |:( |:( |:( |:(

Tuurlijk. Ik rook ook stevig en ik werk ook nog steeds.

Ik heb 70 hobbies: 69 en tweaken...

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Op vrijdag 15 december 2000 15:20 schreef AWT_Eek het volgende:
Welke cooler zouden jullie dan nemen, ik dacht persoonlijk aan een crome orb, of is er iets beters? (behalve waterkoeling en peltier dan)
Als je goed tegen straaljager geluid kan (46 dba, ik vinnut zelf wel stoer), dan is de FOP38 een supercooler. Als je niet van veel lawaai houdt EN er aardig wat centen voor over hebt, dan is die silverado ( http://www.aconto.de/info/silverado/bilder.htm ) een goeie keuze. Dat ding maakt maar 18 dba volgens de verhalen en koelt beter dan een FOP38 (ook volgens de verhalen).
Er zijn ook nog wel alfa koelers die heel goed zijn geloof ik, maar daar heb ik geen verstand van :+
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• LiGHtNiNG!
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 18:09

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Op vrijdag 15 december 2000 15:34 schreef AWT_Eek het volgende:
Ok welke zou beter zijn op een socket A CPU
1)Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60MP
2)Chrome Orb

P.S. zie ook www.oc-shop.nl
Het is maar de vraag hoezeer je gesteld bent op vliegtuig geluiden of niet.. Tweaken okay, maar ik ga ECHT niet in een tering herrie zitten voor 10% winst in een benchmark (Dat doen we dan wel tijdens die benchmark en de rest van de tijd zetten we alles weer lekker terug voor de rust *D)

(Goh ik was maar een halve minuut te laat met mijn opmerking :Z) maar goed, Orb dus

Laat maar.. .

Verwijderd

Ik wil niet beweren, dat alles wat Tom publiceert goed is, maar uit http://www6.tomshardware.com/cpu/00q4/001211/cpu_cooler-04.html blijkt, dat het design van de Chrome Orb hem niet zo aanstaat.

Ik heb met beide koelers geen ervaring, dus ik kan je geen advies uit de praktijk geven.

Ik begrijp, dat veel tweakers.net lezers zweren bij de Chrome Orb.......

Verwijderd

Topicstarter
liever lawaai dan rook :)

Verwijderd

Op vrijdag 15 december 2000 15:20 schreef AWT_Eek het volgende:
SuperOrb is een leuke koeler, 38 graden momenteel stressed (na 1.5 dag distributed)
Pagina: 1