It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
Kijk eens naar dekoeling van je kast. ik had daar ook last van bij een kaart die te warm werd.
mn kast staat open, en mn kamer is vrij koel (15 gr oid) mn cpu is 41gr en GFX weet ik niet maar hij voelt lauwtjes aan.
mn geheugen heb ik al eens eerder getest (memtest86) en gaf toen geen problemen.
dat verwacht ik eigenlijk ook niet omdat het in mn vorige systemen (ander OS en GFX) ook voor kwam, zei het iets minder opvallend dan tegenwoordig.
specs:
AthlonXP 2400+
512 MB ddr pc3200@pc2100
ATi radeon 9800SE@PRO
MSI K7n2 delta ilsr
winXP, bios en drivers up2date
niks overgeklokt, voeding waarden allemaal binnen 5% afw.
een vriend van mij zegt het ook wel eens gezien te hebben bij zijn systeem, wist ook niet wat het kan zijn...
mn geheugen heb ik al eens eerder getest (memtest86) en gaf toen geen problemen.
dat verwacht ik eigenlijk ook niet omdat het in mn vorige systemen (ander OS en GFX) ook voor kwam, zei het iets minder opvallend dan tegenwoordig.
specs:
AthlonXP 2400+
512 MB ddr pc3200@pc2100
ATi radeon 9800SE@PRO
MSI K7n2 delta ilsr
winXP, bios en drivers up2date
niks overgeklokt, voeding waarden allemaal binnen 5% afw.
een vriend van mij zegt het ook wel eens gezien te hebben bij zijn systeem, wist ook niet wat het kan zijn...
It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...
heb het al een poosje niet zo vaak gezien, vanmiddag weer en dacht, ik maak er een screenie van:

pijltjes wijzen aan waar een icon is ge-delete en nu nog "restjes" zitten.
probleem bestaat dus nog EN is te vangen in een screenshot!
iemand nog een idee?
pijltjes wijzen aan waar een icon is ge-delete en nu nog "restjes" zitten.
probleem bestaat dus nog EN is te vangen in een screenshot!
iemand nog een idee?
[ Voor 18% gewijzigd door Puppetmaster op 15-03-2004 18:06 ]
En even refreshen met F5 helpt niet? Van oude beta StyleXP versies weet ik dat ze dit soort gedrag veroorzaken en met oud Litestep spul op een Win2000 bak had ik het ook.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Ik heb heel af en toe hetzelfde, een ram op de f5 'lost het op' 
Ben wel benieuwd naar de oorzaak van dit probleem, want ben er zelf nog niet achter gekomen.
Ben wel benieuwd naar de oorzaak van dit probleem, want ben er zelf nog niet achter gekomen.
F5-indrukken
wel een goed idee, ik opende meestal een venster-gemaximaliseerd, maar F5 is natuurlijk veel makkelijker...
dit (en het feit dat het te capturen is met screenshot) geeft dus wel aan dat het een software-probleem is...
EN ik had het ook al met een andere comp onder win98.
is er dan iets met die icons dat ze bij MS niet goed doen ofzo?
wel een goed idee, ik opende meestal een venster-gemaximaliseerd, maar F5 is natuurlijk veel makkelijker...
dit (en het feit dat het te capturen is met screenshot) geeft dus wel aan dat het een software-probleem is...
EN ik had het ook al met een andere comp onder win98.
is er dan iets met die icons dat ze bij MS niet goed doen ofzo?
Niet direct. Meestal (99% van de gevallen) is dit een driver-issue. In sommige gevallen helpt de installatie van nieuwe/andere drivers, maar soms blijven de bestaande 'bugs' in de drivers zitten, ook als er een nieuwe versie gereleased wordt.is er dan iets met die icons dat ze bij MS niet goed doen ofzo?
Pagina: 1