Wat is een redelijke Digitale Camera MET webcam functie?

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
Ik wil graag een nieuwe digitale camera kopen.
Met minimaal de volgende functies.
- 3 magepixels of meer.
- 3x optische zoom
- Digitale zoom maakt me niks uit.
- Stroom via USB wanneer deze op de pc is aangesloten
- Webcam functie
- standaardje voor als je hem als webcam gebruikt

Welke digitalecamera heeft deze dingen die ik opgenoemd heb.
Ik wil dat bij de webcam functie de camera stroom krijgt via de USB en niet via de batterijen. En de cam moet dus niet na 3 minuten uitvallen als ik m als webcam gebruik :D

Graag merk en prijs en eventueel waar te kopen.

PS:Ik zag een Fuji 205s, maar deze kan volgens mij niet als webcam, weet iemand dat?

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:29

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/62/top al eens bekeken?

Over de Fuji 205s; ik geloof niet dat dat niet te vinden is via http://gathering.tweakers.net/forum/find , www.google.com of www.fuji.com

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• arievh
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 17:36
LoL zo slim was ik ook wel om dat te gaan bekijken..
Keb zelfs in winkels gevraagt maar ze kunnen me niet vertellen of dat die fuji nou webcam functie heeft of niet.. Niemand schijnt het te weten.. Er stond wel iets van van videoconverentie, maar dat SCHIJNT weer anders te zijn dan als een webcam funtie....
In de pricewatch staat ook niet of een digitalecam een webcam heeft.. Dat blijft altijd achterwege... Me pa heeft ook een digitalecamera met een perfecte webcam functie.. Wat ook nergen stond dat deze webcam functie had.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is toch een kwestie van zelf zoeken, neem anders ook eens een kijkje in Fotografie :)

Dit topic is gesloten.