Toon posts:

[Word 2003] Checkbox

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het met Word 2003 mogelijk om een soort checkbox te maken zoals je ze ook op internet ziet? Ik bedoel dus zo'n mooi vierkantje. Ik wil het gebruiken op een formulier dat uitgeprint moet worden....

Het staat alleen nergens vermeldt in de gebruiksaanwijzing en ben ook niet zeker of het kan....

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Je bedoelt gewoon een leeg vakje? Of moet er ook daadwerkelijk op geklikt worden?

..:: ::..

Verwijderd

Topicstarter
douwe_jan schreef op 08 maart 2004 @ 19:01:
Je bedoelt gewoon een leeg vakje? Of moet er ook daadwerkelijk op geklikt worden?
hoeft niet op geklikt kunnen worden omdat ik het toch uitprint, is er een soort alt code voor?

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:25
Invoegen->symbool, daar staat vast wel een leeg vierkantje bij.

Als je echt een checkbox vakje wilt hebben zoals ze bij internet explorer staan, dan moet je ff met Print Scrn een screenshotje maken van aan page met zo'n vakje, en die vervolgens in paint ofzo er uit knippen, en dat vervolgens weer in word plakken. :)

..:: ::..

• paulus4ever
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 15:09
Of je opent gewoon de werkbalk: "Werkset Besturingselementen" en je voegt gewoon een checkbox (selectievakje) op je pagina in.

[ Voor 29% gewijzigd door paulus4ever op 08-03-2004 19:20 . Reden: "Webwerkset" moest "Werkset Besturingselementen" zijn. ]

Verwijderd

Werkbalk Formulieren?

Verwijderd

Topicstarter
thnx

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Symbool, Formulieren of zelfs Tekenen. Op zich zwaar logische locaties trouwens :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.