Aangezien de wereld van de laptops volkomen nieuw voor mij is heb ik wat hulp nodig bij het uitzoeken van een geschikte laptop. Ik heb vandaag rondgekeken op verschillende webwinkels, dus heb inmiddels een beetje een beeld van waar een laptop nou allemaal uit bestaat
Anyway als iemand suggesties heeft hoor ik het graag.
Ik ben op zoek naar een laptop van maximaal 900 euro, waar ik vooral studie werk op kan verrichten (photoshop, director, illustrator, flash etc).
Ten tweede hou ik wel van een game af en toe, dus dat moet zeker ook mogelijk zijn (counter-strike bijvoorbeeld).
Ik hoorde trouwens dat je een HD van je systeem als externe HD op je laptop kan gebruiken? Dus het zou mogelijk zijn om mijn 80gb als externe schijf te gebruiken?
Nogmaals, als iemand suggesties heeft hoor ik het graag
Bedankt in ieder geval
Ik ben op zoek naar een laptop van maximaal 900 euro, waar ik vooral studie werk op kan verrichten (photoshop, director, illustrator, flash etc).
Ten tweede hou ik wel van een game af en toe, dus dat moet zeker ook mogelijk zijn (counter-strike bijvoorbeeld).
Ik hoorde trouwens dat je een HD van je systeem als externe HD op je laptop kan gebruiken? Dus het zou mogelijk zijn om mijn 80gb als externe schijf te gebruiken?
Nogmaals, als iemand suggesties heeft hoor ik het graag
Bedankt in ieder geval
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 18:49 ]