Never really found a place that I call home...
In het Bios zit nog een andere optie: Onboard devices o.i.d. Daar kun je de secundaire ide-kanaal in of uitschakelen waarschijnlijk ook de usb kanalen.
Dus niet kijken bij de ide-opties.
Blader gerust door het bios, zolang je geen onbekende opties wijzigd is er niets aan de hand.
Blader gerust door het bios, zolang je geen onbekende opties wijzigd is er niets aan de hand.
Hmmm, ik dacht dat ik alle opties gezien had eigenlijk, maar ik ga nog eens zoeken naar onboard devices, ben nu nog niet thuis. Geef een update zodra ik het heb gechecked... iig bedankt.zofman schreef op 08 maart 2004 @ 22:42:
In het Bios zit nog een andere optie: Onboard devices o.i.d. Daar kun je de secundaire ide-kanaal in of uitschakelen waarschijnlijk ook de usb kanalen.
*kick
Ik heb EXACT hetzelfde probleem (Asus P4nogwat + 2.4 800). Er zit bij mij nu een nieuwe voeding, kast, videokaart, optical drives, muis, en keyboard aan, en helaas niet verholpen.
Tevens heb ik een RAID & USB kaart gekocht, om mijn CD-ROMS & USB zooi toch aan te kunnen sluiten.
Heb dus helaas geen oplossing kunnen vinden....
Ik heb EXACT hetzelfde probleem (Asus P4nogwat + 2.4 800). Er zit bij mij nu een nieuwe voeding, kast, videokaart, optical drives, muis, en keyboard aan, en helaas niet verholpen.
Tevens heb ik een RAID & USB kaart gekocht, om mijn CD-ROMS & USB zooi toch aan te kunnen sluiten.
Heb dus helaas geen oplossing kunnen vinden....
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Maak je niet gewoon sluiting, waardoor een afstandsbusje contact maakt met de sec. controller?
Test het bord eens buiten de kast op de doos van je bord om alles uit te sluiten.
Test het bord eens buiten de kast op de doos van je bord om alles uit te sluiten.
Verwijderd
Ik heb laatst precies hetzelfde gehad met een asus p4s533 mx. Helemaal uit elkaar getrokken, op een matje weggebouwd, alles deed het. Helemaal teruggebouwd, geen sec. IDE Weer op matje weggebouwd, geen problemen. De oplossing (niet lachen) Er zat sluiting in de kabel van het usb frontpanel
(chieftec kast)
Dus als ik die kabel nu lostrek zou het volgens jou moeten werken .. ik kan er wel mee leven dat ik geen frontpanel USB hebVerwijderd schreef op 09 maart 2004 @ 00:51:
Ik heb laatst precies hetzelfde gehad met een asus p4s533 mx. Helemaal uit elkaar getrokken, op een matje weggebouwd, alles deed het. Helemaal teruggebouwd, geen sec. IDE Weer op matje weggebouwd, geen problemen. De oplossing (niet lachen) Er zat sluiting in de kabel van het usb frontpanel(chieftec kast)
AAAAAARggghhhhh
Dankje wel man !!!!!
Je bent de beste van de hele wereld en ik hou van je.. ik trek de frontbus USB kabel los en tadaaaaaaa probleem opgelost
(wat er liever wat eerder meegekomen had me een nieuwe voeding bespaard
)
maar eveneens, je bent lief en ik hou van je en als je een heel mooie rijke vrouw was was ik zeker met je getrouwd
Dankje wel man !!!!!
Je bent de beste van de hele wereld en ik hou van je.. ik trek de frontbus USB kabel los en tadaaaaaaa probleem opgelost
(wat er liever wat eerder meegekomen had me een nieuwe voeding bespaard
maar eveneens, je bent lief en ik hou van je en als je een heel mooie rijke vrouw was was ik zeker met je getrouwd
Pagina: 1