Toon posts:

cs server crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pc staan waar ik een dedicated server op run. Dit is na lang klooien gelukt (poorten openzetten etc.)
Nu herkent hij hem eindelijk als ik mijn externe-ip invul bij iemand anders in hlsw. Het pingetje is gewoon stabiel (rond de 20) en ik heb 2048 down en 1024 up stream. Dus ik neem aan dat er minstens wel 6 man op moet kunnen.
Maar nu is het zo dat wanneer iemand wil connecten dat de server crasht. Ook als ik in Hlsw de Rcon-chat functie wil gebruiken crasht de server meteen :S
Ik heb geen ideee hoe dit kan komen, sommigen zeggen dat het door de verbinding komt maar ik moet toch minimaal een aantal mensen kunne hebben op die server. De pc waar de server op draait is trouwens een AthlonXp 2500+ met 256ddr-400mhz geheugen en werkt voor de rest perfect. Heeft iemand een idee hoe dit kan komen.. iets dat verkeerd ingesteld staat ofzo ? ik ben niet zo heeel erg thuis met dit soort dingen dus hoor graag een antwoord van een "expert" ;)

Alvast bedankt :)

...sorry, heb deze topic niet in het juiste forum gezet...... kwam er te laat achter..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2004 18:06 ]