Toon posts:

Speedtouch 510v4 altijd aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

ik heb nu een tijdje een speedtouch 510v4 met nog zo'n aan knop op de voorkant. nu zit deze aan een AP vast en deze is op een heel moeilijk te bereiken plek op geruimt omdat mn ouders dat ding en alles wat met internet te maken heeft weg wilde hebben (lagen overal draden en andere zooi). Nu was laatst een paar keer de stroom uitgevallen en toen moest k iedere keer dat ding opzoeken op die moeilijk te berijken plek, en weer aanzetten. Nu is mijn vraag is er een optie omdat die op altijd aan te zetten dat wil zeggen stroom is uit gevallen en komt weer terug aan en hij start zelf weer op. Mn Ap doet dat wel dus vandaar.

alvast bedankt.

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:51
Het is mij ook opgevallen dat wanneer de spanning van de Router/Modem af is geweest, hij niet meer vanzelf aan gaat. Nou moet ik zeggen dat terwijl ik dit schrijf ik me iets herinner, dat het laatste wel een keer gebeurd is dat de spanning was weggevallen, maar dat de Router/Modem nog wel gewoon aan was. Ik weet ook niet pcies wat je hier aan zou kunnen doen, maar ik vermoed dat het apparaat gewoon een drukje op de knop nodig heeft om weer aan te gaan.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik kon iig niks vinden. Niet in telnet of de web config.