hier ook een slachtoffer
ik heb een asus p4c800 deluxe met een p4 3,2
verder heb ik 2x 512 kingston value ram (PC3200) zalman 400 watt voeding en een sapphire radeon9800pro.
ik heb zelfs moeite met winXP installaties... kheb het 1 keer geinstalleerd gekregen, en ben nu bezig met installeren van winXP incl sp1.
Bij mij valt het gebeuren dus ook zomaar uit, zonder pardon. Daarnaast is het met de winxp incl sp1 installatie zo, dat hij bij " apparaten installeren " gewoon vast loopt (35 min resterend), na een paar keer reset, gaat hij dan opeens wel door... maar valt dan opeens weer uit, en moet ie weer de setup opnieuw doen.
ik ben nu (as we speak) de installatie aan het uitvoeren met HT DISABLED. kijken of dat werkt...
overige info:
temp cpu niet boven 38 geweest mainboard niet boven 28
Ik heb nog een andere voeding geprobeerd (standaard 300 watt) een andere vidkaart, ander geheugen (DDR333 kingston 512 value ram)
ik snap er echt geen kloot van
-edit-
ook met HT disabled crashed hij bij mij.
Ik hoor van veel mensen dat het flashen van je mobo naar de laatste versie helpt... morgen maar proberen dan
-edit2-
Kheb Windows weer geinstalleerd gekregen... alles geupdate, latest intel INF drivers... nogsteeds valt hij zomaar uit.
straks de laatste poging, met bios flashing...
[
Voor 18% gewijzigd door
Verwijderd op 17-03-2004 09:44
]