[ Reseller programma's ]

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Welke reseller-programma's van hosting providers zijn aan te bevelen?
Iemand die ervaringen hiermee heeft?

Verwijderd

Ikzelf heb een reseller account genomen bij een amerikaanse hosting provider. Scheelt enorm in vergelijking met de nederlandse optie's.

• El Jefe
  • Niet online
Op vrijdag 15 december 2000 15:10 schreef LeonX het volgende:
bij een amerikaanse hosting provider.
Bij welke..? Dan kan ik eens kijken...

Verwijderd

www.widexs.nl die rokt!

Krijg zomaar geld zonder ooit iets gedaan te hebben van glaszetbedrijf.nl oid?!?!

BETER!!! :7

Verwijderd

www.unitedtec.net
vragen naar James.....
geloof dat er nu een actie is dat je de 1e 14 dagen gratis mag proberen en dan alsnog beslissen of je wel of niet doorgaat. Als reseller krijg je je eigen 'vanity' nameservers, welke je bijvoorbeeld kunt koppelen aan je domeinen..... zo zou je dan bijvoorbeeld ns.leonx.com en ns2.leonx.com kunnen krijgen.... 8-)

• El Jefe
  • Niet online
nog iemand??

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 17:53
Ben zelf erg tevreden over mainpakket bij BWN (www.bedrijvenweb.nl). Niet de goedkoopste, maar je krijgt er enorm veel voor en er is heel veel mogelijk. En perfecte helpdesk ondersteuning!!!!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-02 15:42

we_are_borg

You will Comply

Probeer eens deze.
KPN web hosting hier kan je ook resseller worden.
www.eigendomein.nl
www.dutchwebhosting.nl
www.directhosting.nl
www.vuurwerk.nl

Je heb nioks aan pakketen denk ik maar je moet je eigen server hebben. Verder kan je bij de bovenste drie je eigen klanten kring opbouwen maar hun zelf nemen nooit contact op met hun KPN is heel leuk maar weet even geen URL meer van. Het beste is even rond shoppen voordat je een keuze maakt, maak even een een bestand aan waar je de voor en nadelen in zet.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• El Jefe
  • Niet online
Op zondag 17 december 2000 15:07 schreef we_are_borg het volgende:

www.eigendomein.nl
www.directhosting.nl
Volgens mij zijn deze 2 dezelfde...tenminste, de adressen die ze opgeven zijn gelijk..vreemd :?

• RobbertC
  • Laatst online: 07:49
Hmm, unitedtec ziet er goed uit.

Hoe is de support? Krijg je een beetje snel antwoord?

(ik haal deze topic maar even omhoog, in plaats van een nieuwe te openen)

Verwijderd

ik heb er eentje, werkt zo:
2de pakket 5% korting, 3de pakket 10% korting, 4de pakket 15% korting etcetc

mail maar voor het adres: kertjuh@yahoo.com

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 16:37 schreef Kertje het volgende:
ik heb er eentje, werkt zo:
2de pakket 5% korting, 3de pakket 10% korting, 4de pakket 15% korting etcetc

mail maar voor het adres: kertjuh@yahoo.com
je mag best de url hier neerzetten hoor...wel zo handig voor anderen:) (ik weet al welke het is denk ik http://domein.shockmedia.nl/ ? teminste daar heb ik mezelf ook opgegeven als reseller en krijg je ook korting 5, 10, 15, 20, 25% korting etc bij elk domein enzo)

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 22:56 schreef Smile het volgende:

[..]
(ik weet al welke het is denk ik )
yup :z

• we_are_borg
  • Laatst online: 22-02 15:42

we_are_borg

You will Comply

Op maandag 18 december 2000 17:02 schreef Webgoodie het volgende:

[..]
Volgens mij zijn deze 2 dezelfde...tenminste, de adressen die ze opgeven zijn gelijk..vreemd :?
www.eigendomein.nl
www.dutchwebhosting.nl
www.directhosting.nl
www.helpburo.nl

Zijn dezelfde bedrijven ze hebben als het goed is nog een site dutchwebhosting en als ik het goed weet ook eigendomein die servers stonden in de US. met de kerst hebben ze alle servers naar nederland toegezet in iets wat level 3 heet.

Ze zijn alleen heel erg gegroeit en ze hebben het onzettend druk maar nietermin nemen ze aan de telefoon wel de tijd voor je, ze beantwoorde alle vragen, ik heb in de kerst een fout login naam gekregen na een serevr upgrade hier door kon ik niet uploaden naar de server ik om een uur of 12 middenacht een email gestuurt een halfuur later een antwoord of ik even wilde bellen zodat het even via de telefoon kon dit was midden in de nacht na het bellen was het probleem voorbij. Prima dus.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 09:57

admiral866

The King Personality Disorder

wat houd "reseller programma's" eigenlijk in?

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 21:46 schreef admiral het volgende:
wat houd "reseller programma's" eigenlijk in?
kun je geld of korting verdienen door het bedrijf waar je bv host klanten aan te leveren. :)

Verwijderd

Op dinsdag 09 januari 2001 16:18 schreef RobbertC het volgende:
Hmm, unitedtec ziet er goed uit.

Hoe is de support? Krijg je een beetje snel antwoord?
Soms een beetje te snel.... een emailtje is meestal binnen 6 uren beantwoord. Realiteit is echter binnen 6 minuten maar dat hangt even af van het tijdstip dat je mailt.

Verwijderd

Beetje laat misschien maar ik heb alles nu bij kousman web resellers en ben erg tevreden! http://www.kousman.nl

Verwijderd

Beetje laat ja.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.