[Outlook express 6] traag opkomen van inbelverbindingssherm

Pagina: 1
Acties:

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03-2025
Ik moest gister bij een vriend van mij zijn pc opschonen.
dat lukte allemaal, maar bij outlook express blijft nu als je het opent de inbelverbinding window gewoon 1 minuut weg voordat het in beeld komt.
als je dan op verzenden en ontvangen drukt dan loopt het programma vast :(
maar als het scherm eenmaal in beeld is geweest en je drukt dan op annuleren en nog een keer verzenden en ontvangen dan is het weer binnen 10 seconden in beeld |:(

als je hetzelfde doet maar dan bij internet explorer dan is dat ding gelijk in beeld :'(
ik heb ervoor gezorgd dat hij gewoon de inbelverbinding van IE gebruikt en ook voor de zekerheid voor de emailaccount aangegeven dat hij die inbelverbinding gebruikt, dus waarschijnlijk ligt het niet aan dat hij moet zoeken naar de inbelverbinding.

Ik heb nu dus dat automatische verbinden bij opstarten uitgezet en die bij direct verbinden bij verzenden. dus nu kan hij een bericht typen zonder dat dat ding oppeens na 1-2 minuten in beeld verschijnt. maar nu als hij klaar is met typen moet hij eerst IE openen om dat scherm te krijgen en dan op verzenden en ontvangen drukken zodat Outlook niet zo lang over doet om te verbinden.
Dit is natuurlijk erg kut en ik zit ermee dat ik het niet opgelost krijg zonder die IE 6 opnieuw te downloaden wat mij dan de enige oplossing lijkt.

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik het kan oplossen? En oja hij had touwens de netsky virus maar die heb ik verwijderd en de mailtjes ook, als dat iets ermee te maken heeft.

Win 98
56k6 modem
laptop
400 mhz

• Billcruz007
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-03-2025
niemand een oplossing of een vermoeden? :'(

Verwijderd

Dat probleem heb ik ook!

Niemand een oplossing of een vermoeden wat het probleem kan zijn?