"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"
Heb je wel een partitie aangemaakt?
dit kun je in computermanagment doen of met fdisk
ik was vandaag een pc bezig, waarvan de nieuw ingebouwde dvd brander en de oude 2de hc van de pc niet juist funtioneerde.
Achteraf bleek, dat me collega de jumpers niet verandert had (tip?)
Vervolgens bleek nog een pennetje van de IDE aansluiting aan de achterkant van de DVD brander scheef te zitten.
Door de jumpers goed te zetten en het pennetje recht te zetten was mijn probleem opgelost.
Achteraf bleek, dat me collega de jumpers niet verandert had (tip?)
Vervolgens bleek nog een pennetje van de IDE aansluiting aan de achterkant van de DVD brander scheef te zitten.
Door de jumpers goed te zetten en het pennetje recht te zetten was mijn probleem opgelost.
[ Voor 1% gewijzigd door pstalman op 08-03-2004 17:06 . Reden: vernederlandst ]
computermanagement? waar kan ik dat vinden in win2k?Terw_Dan schreef op 08 maart 2004 @ 17:00:
Heb je wel een partitie aangemaakt?
rechtermuisknop op my computer en dan kiezen voor manage (er zijn nog veel meer manieren, maar dit is een van de snelste).
op deze manier kun je ook bij diskmanagment komen.
op deze manier kun je ook bij diskmanagment komen.
Je bent een engel 
BTW, heb net in fdisk geprobeerd, maar daar kan ik geen partitie groter dan 10 GB maken om een of andere reden....
BTW, heb net in fdisk geprobeerd, maar daar kan ik geen partitie groter dan 10 GB maken om een of andere reden....
Heb je al geprobeerd in windows te partitioneren ?
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Komt door een limiet in Fdisk, gewoon de partitie-grootte in procenten. Dan werkt het wel.ChromeBallz schreef op 08 maart 2004 @ 17:51:
Je bent een engel
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
via google zijn vast nieuwere versies van FDISK te vinden die grotere HDD´s ondersteunen.. 
en anders kan je altijd nog via je windows installatie cd-rom partities indelen en vervolgens in windows zelf formatteren..
en anders kan je altijd nog via je windows installatie cd-rom partities indelen en vervolgens in windows zelf formatteren..
Heb het in wondows gedaan, is gelukt... maar aub ff naar een andere thread kijken voor een ander probleem
(die dynamisch onleesbare schijf)
Pagina: 1