Toon posts:

netwerk kaart [win98]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de netwerk kaart wil instaleren blijft hij vrgane omde win98 SE cd maar die zit er gewoon in. Hoe kan ik zorgen dat hij die bestanden gewoon vind ofzow?

alvast bedankt

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Druk eens op bestanden zelf zoeken en pak de goeie drive? Hij wil hem perse in de drive met de laagste letter hebben geloof ik :)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zorgen dat je naar de goede directory verwijst (dus X:\win98).
En welk bestand gaat het om?

* TERW_DAN zet een euro in op "arp.exe"

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05 22:16

Jiffy

God, you're ugly!

In datzelfde venster waar je computer vraagt om de Win98 cd kun je ook aangeven waar die bestanden zitten. Simpelweg bladeren dus.
edit:

/me typt te langzaam... :(

[ Voor 17% gewijzigd door Jiffy op 08-03-2004 16:51 ]

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Verwijderd

Topicstarter
Idd daar kan ik ook een locatie opgeven (niet bladeren)
Maar ik moet dan elk fucking bestandje zoeken want het is niet alleen arp.exe maar ook dhcpsvc.dll en weet ik welke dll's nog meer en nog een bult met exe's en zo'n soort dingen.
Maar alvast bedankt voor de info.

• LawnMowerMan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:30

LawnMowerMan

Wat een baggerfilm btw...

Wat je ook nog ff kan proberen is de notificatie van het inbrengen van een CD (Auto insert notification) aanzetten. Heb je toevallig CloneCD geinstalleerd waar je het hebt uitgezet?

offtopic:
1 euro voor Terw_Dan voor het raden van het juiste bestand :p

Your ass is grass and I'm the lawnmower!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

LawnMowerMan schreef op 08 maart 2004 @ 18:56:
offtopic:
1 euro voor Terw_Dan voor het raden van het juiste bestand :p
Woei
Maar goed, arp.exe bestaat gewoon NIET op de cd. (realtek kaartjes vragen hier altijd om). Maar ook zonder arp.exe werkt het gewoon.

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ff een tip voor deze situatie, type gewoon bij locatie c:/windows of c:/windows/system

Daar staat 99% van al die bestanden (arp.exe volgens mij ook wel standaard) en dan loopt ie gewoon verder. Anders proberen of het zonder die bestanden ook werkt.

Heb zelf al 2,5 jaar een netwerkkaart op mijn 98se bak, die in apparaatbeheer een vraagtekendje heeft, omdatie ie hem nie goed installeerd, maar hij doet het wel gewoon...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het bedankt voor jullie hulp

(SLOTJE)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2004 14:53 ]

Pagina: 1