Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Side-Window] Coolermaster ATC-220C-AX1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus deze kast gekocht (egt zooon mooie kast :9), maar omdat ik geen decoupeerzaag heb (jah kan wel duizende gaatjes gaan boren en dan uitzagen -> vuilen, maar das me te veel werk :P) vaandaar dat ik gewoon een standaart side panal met window van coolermaster ervoor kopen.
Nu zeggen ze dat de SPB-T01-ESA/ESV/EKA/EKV op de meeste kasten past, maar de meeste kasten hebben een diepte van zon 500mm, deze kast echter van 550mm voor nieuwe mobos ofsow had ik ergens gelezen.
Nu is mijn vraag dus, past deze side panal op de coolermaster ATC-220C-AX1? :)
Ik heb overigens een week geleden coolermaster gemailt, maar tot op heden nog steeds geen reactie van ze :/

Verwijderd

omdat ik geen decoupeerzaag heb
Leen, huur, koop er een of neem het paneel mee naar de ijzer/hobbyhandel en laat het uitzagen? Als je eenmaal het gat hebt is het niet zo moeilijk als het lijkt en in de CME Faq staat een handige guide/naslag: Side Windows maken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 17:29:
[...]
Leen, huur, koop er een of neem het paneel mee naar de ijzer/hobbyhandel en laat het uitzagen? Als je eenmaal het gat hebt is het niet zo moeilijk als het lijkt en in de CME Faq staat een handige guide/naslag: Side Windows maken.
jah okeej, maar zon standaart side panal vind ik tog ff wat mooier denk ik :D
Als die standaart dus niet zal passen zal ik jou raad opvolgens :)

Verwijderd

Ik heb exact dezelfde kast als jij (4 maanden geleden gewonnen bij power unlimited 8) )
Maar ik heb helaas ook hetzelfde probleem :(

zou iemand wat meer info kunnen geven over een site waar ze die dingen verkopen?

Verwijderd

Heb zelf een coolermaster Wavemaster (nog een zwarte ook), en ik heb zo ongeveer hetzelfde probleem.
Nu is via de tussenhandel gewoon een andere zijkant los te bestellen bij coolermaster (voor de wavemaster komen ze in ieder geval eind van de maand binnen). Dan is het in ieder geval niet meer zo'n ramp als je de zijkant van je dure kast verkl**t.

Verder zou ik gewoon het gat laten lasercutten (weet niet waar je vandaan komt, maar in o.a. breda kan het en kost het geloof ik maar iets van 20 euri) zo netjes krijg je het zelf gewoon nooit.

succes

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:44
De meeste side panels zijn gemaakt voor de 210 reeks.
Die panels passen echter ook op de Wave Master en Preatorian.
Voor de zwarte wave zijn er ook side panels beschikbaar maar worden nog niet overal verkocht.

Voor de 220 reeks zijn er normaalgezien ook side panels aangezien ik die al weten verkopen heb met standard Coolermaster side panels.

Gewoon ff navragen bij coolermaster of bij een coolermaster distributeur.

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Topicstarter
PeGys schreef op 08 maart 2004 @ 21:51:
De meeste side panels zijn gemaakt voor de 210 reeks.
Die panels passen echter ook op de Wave Master en Preatorian.
Voor de zwarte wave zijn er ook side panels beschikbaar maar worden nog niet overal verkocht.

Voor de 220 reeks zijn er normaalgezien ook side panels aangezien ik die al weten verkopen heb met standard Coolermaster side panels.

Gewoon ff navragen bij coolermaster of bij een coolermaster distributeur.
ik heb coolermaster al twee keer gemailt, nog steeds geen antwoord :/
niet echt klantvriendelijk als je het mijvraagt 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2004 22:25 ]

Verwijderd

coolermaster moet je gewoon bellen, er staat een telefoonnummer op de site (bij een bedrijfsadres in VENLO.

succes

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je hebt er natuurlijk niet veel aan, maar een vriend van mij werkt bij Coolermaster hier in Venlo. En er werken maar een paar mensen die alles regelen voor heel Europa dus ze zijn erg druk. Vooral omdat ze binenkort wat grote presentaties hebben (Cebit) . Ik zie die knul morgen en zal even vragen of ie wat weet.
Als je ze besluit te mailen, is het misschien verstandig om dat in het engels te doen. Er werken namelijk op 15 man personeel geloof ik maar drie mensen die ook nederlands praten. (Die vriend van mij, de manager en de webdesigner, de rest is import uit Taiwan)

edit: Ik heb hem maar even gemaild

[ Voor 32% gewijzigd door Fantomas op 11-03-2004 23:06 ]

• Hayfork
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 20:55

Hayfork

Drinkin&Boardin

* Hayfork komt net van Cooler Master af...

ben daar geweest om wat info te krijgen over de Musketeer 2 en voor wat nieuwe spullen.
Iedereen daar is erg aardig hoor en ook zeer klantvriendelijk zolang je zelf ook vriendelijk blijft. Bellen is inderdaad een goed idee maar de Engelse taal is dan wel een vereiste. De "opper"manager komt uit Taiwan en een andere manager uit Portugal. Ze spreken voldoende Engels om zich goed verstaanbaar te maken. Verder allemaal andere oosterlingen (veel vrouwen ook trouwens) en een klein aantal nederlanders.
Bel ze maar zou 'k zeggen.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Die Portugees is trouwens wel een erg coole gast. Heeft op de bovenverdieping ook een leuk "werkhok"

Maar even ontopic: Volgens die vriend van mij gaat het dus niet lukken met de window die jij wilt gebruiken. Hij heeft het even voor je nagevraagd, en volgens hem past het niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Fantomas op 13-03-2004 17:14 ]

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-11 13:39
Verwijderd schreef op 08 maart 2004 @ 19:17:
Verder zou ik gewoon het gat laten lasercutten (weet niet waar je vandaan komt, maar in o.a. breda kan het en kost het geloof ik maar iets van 20 euri) zo netjes krijg je het zelf gewoon nooit.
Lasercutten in Breda voor 20 euro? Ik ben erg geïntresseerd! Heb je een adres, emailadres of telefoonnummer voor me?

Verwijderd

@growlite: moet ik nog even navragen (heb het ook maar van buurjongen), zodra ik iets weet post ik het wel even.

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

graag....
* Hayfork is er ook in geïnteresseerd...

• Hayfork

Hayfork

Drinkin&Boardin

magliaveli nog iets gehoord?

Verwijderd

nog niet, moet ook toegeven dat ik het vergeten ben na te vragen na het weekend 8)7

Verwijderd

helaas, lasercutting blijkt een vrienden dienst geweest te zijn :'(

nu moet ik toch nog een beetje verder zoeken, zit nog wel een adres in breda, heb ik alleen nog geen prijs van.
Pagina: 1